- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/sophia-791
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Paar dagen geleden deze Braziliaanse tegen gekomen in Diepenbeek.
Via app een bericht gestuurd en ik kreeg reactie in gebrekkig Engels met het menu.
In eerste instantie afgesproken voor 30 min aangezien ik het eerst face to face wou aftasten.
Op locatie aangekomen, even moeten wachten aangezien ik wat eerder was.
Dame van de foto's deed open, zonder make-up en filter uiteraard.
Geen Engels, ergens ook wel verwacht na het bericht op de app.
Maar... ze was zo positief en spontaan, ook op eigen initiatief pakte ze de translate app erbij.
Uiteindelijk heb ik haar gevraagd voor 1 uur en dat was geen probleem. Volgens mij meldde ze dit wel via de telefoon.
Geen opfrissing vooraf, werd mij ook niet gevraagd, ik kwam wel al fris van thuis.
Samen het bed op en het spel begon. Heerlijk tongzoenen en elkaar aftasten. Mooie grote silli's en ik geloof dat de achterkant ook wel een lift heeft gehad.
PZC was op haar initiatief, prima maar van korte duur.
Beffen daar in tegen ging wat langer door. Lekker poesje dat getrimd was.
Intiem 2x was geen probleem. Deed lekker mee afwisselend in diverse posities. Het ging er lekker aan toe van beide kanten.
Bij de tweede sessie was het flink warm geworden waardoor we op elkaar bezweet lagen
Helaas is het profiel weg op dit moment. Zodra ik deze weer zie plaats ik de link.
Conclusie: Leuke, spontane meid. Veel gelachen ondanks taalgebrek (thank god for translate).
Bij mij geen klokkijkster en tijd was volgemaakt.
Zeer actief met intiem.
Herhaling: Ja.
Edit: link naar profiel toegevoegd.
Via app een bericht gestuurd en ik kreeg reactie in gebrekkig Engels met het menu.
In eerste instantie afgesproken voor 30 min aangezien ik het eerst face to face wou aftasten.
Op locatie aangekomen, even moeten wachten aangezien ik wat eerder was.
Dame van de foto's deed open, zonder make-up en filter uiteraard.
Geen Engels, ergens ook wel verwacht na het bericht op de app.
Maar... ze was zo positief en spontaan, ook op eigen initiatief pakte ze de translate app erbij.
Uiteindelijk heb ik haar gevraagd voor 1 uur en dat was geen probleem. Volgens mij meldde ze dit wel via de telefoon.
Geen opfrissing vooraf, werd mij ook niet gevraagd, ik kwam wel al fris van thuis.
Samen het bed op en het spel begon. Heerlijk tongzoenen en elkaar aftasten. Mooie grote silli's en ik geloof dat de achterkant ook wel een lift heeft gehad.
PZC was op haar initiatief, prima maar van korte duur.
Beffen daar in tegen ging wat langer door. Lekker poesje dat getrimd was.
Intiem 2x was geen probleem. Deed lekker mee afwisselend in diverse posities. Het ging er lekker aan toe van beide kanten.
Bij de tweede sessie was het flink warm geworden waardoor we op elkaar bezweet lagen
Helaas is het profiel weg op dit moment. Zodra ik deze weer zie plaats ik de link.
Conclusie: Leuke, spontane meid. Veel gelachen ondanks taalgebrek (thank god for translate).
Bij mij geen klokkijkster en tijd was volgemaakt.
Zeer actief met intiem.
Herhaling: Ja.
Edit: link naar profiel toegevoegd.
Laatst bewerkt: