Sonya - Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

harhar

Wandelaar
35
15/12/22
57
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3803120-sonya#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Sonya ontvangt in Rotterdam Centrum. 10 minuut lopen vanaf centraal station ongeveer. Dame komt uit Roemenie en eenmaal binnen kwam ik er achter dat ze geen woord Engels spreekt. Zal de planner wel tussen hebben gezeten met het appen denk ik dan.

Je mag haar amper aanraken, aan de borsten komen of met je hand over haar benen gaan wou ze niet hebben. Beffen mocht ook niet ook al stond dit wel in de advertentie. Wel jammer want ze heeft een mooi figuurtje en een mooi kutje ook en ze is ook best klein schat 1,50 zoiets. Vind dat altijd wel wat hebben van die kleine vrouwtjes. Ik had een uur met haar afgesproken maar dat had ik beter niet kunnen doen. Ze kijkt je de hele tijd aan alsof ze je de deur uit wilt hebben. Neuken zelf was opzich wel goed, met stoten wilde ze het graag harder merkte ik en dacht ik dat ze wat meer ontdooide. Ze ging ook een beetje speels bijten in mijn nek en stopte een vinger in mijn mond. Dat was nog wel geil, maar na een 2de standje was bij haar de zin over en was er niet echt een land mee te bezeilen.

Denk dat ik voortaan maar vraag waar de dames vandaan komen als er oost europa staat want heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen met dames uit roemenie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan