Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Happy Birthday GIF by Friends
 
Eens met Schorpio. Het maakt mij niet zoveel uit wat ze draagt, als ze zichzelf maar goed voelt in die kleding.
Absoluut helemaal waar.

Ik heb wel eens de fout gemaakt om een kledingverzoek te doen, en dat pakt vrijwel altijd verkeerd uit; Want dat zit in jóuw hoofd, en de dame in kwestie gaat dan iets aantrekken waar zij zelf zich niet per sé het meest sexy in voelt. En dat besefte ik me dan pas na de date....

Je kan het natuurlijk treffen dat het bij beide een favoriete outfit is, maar die kans is erg klein.

Het mooist is als de dame zich kleedt zoals ze zich zelf het meest sexy voelt. of geil zelfs; bijvoorbeeld als het haar een kick geeft om helemaal naakt achter de deur te staan. Of je juist te ontvangen in haar street outfit, of in een zomerjurkje met niets eronder. Dus niet iets aantrekken om míj te pleasen, maar iets waar ze zelf opgewonden van wordt.

Ook van de kant van de dames heb ik vaak het gevoel gehad dat ze iets aangetrokken hadden omdat ze dachten dat ík dat mooi zou vinden, in plaats van haar eigen smaak.
 
Jarige Jet

The Guy forum denkt nu ook dat ik die andere tiff ben: Jarige Job 😂😂
Zo ik was echt nog niet wakker!
Gisteren hadden ze het hier over feestmutsjes op de profielfoto's. Omdat het forum jarig was. Zelf heb ik die specialeffects uitstaan. Dacht dat het daar nog over ging ofzo.🤦‍♂️

Maar van harte gefeliciteerd hoor jarige sl.. Nee ik durf hem niet te maken!🤣😘
Nee ff zonder dollen. Van harte gefeliciteerd met 39b?😉 ste verjaardag! Maak er een leuke dag van!❤️
 
Voor mij mag een pyama ook. Sleepover party 🙂. Plus het heeft iets schattig vind ik..🙈

Oh jazeker! ik vind een combi van casual en verleidelijk altijd opwindend. Maar dan wel dus als dat initiatief spontaan van de dame zelf komt. Paar top momenten uit het verleden:
- dame die in een joggingpak opendeed, en waar als verrassing een mega opwindend luxe lingerie setje onder zat incl open kruis
- dame die tot mijn verassing in pyama en 'net wakker' look opendeed. Maar dat was dus gespeeld, ze had zich heerlijk gedoucht, had onder haar pyama niets aan en was al flink nat omdat ze het zelf zo opwindend vond
 
Ik vind het toch wel erg frappant deze reactie, alweer maar de DVP het gevoel geven dat ze mannen onnodig geld wil afzetten of haar kast (trust me: een inloopkast heb ik verre van) op zijn kosten wil vullen.
Terwijl ik hierboven reeds uiteen zette dat ik eigenlijk extra tijd (=geld) weggeef om hier op in te gaan (eindeloze berichtenstroom "die stiletto's zijn toch wel zoveel cm hoog, en van dit materiaal en en en... 🙈, dan nog eens gaan zoeken welke van mijn 👠 het dichtst in de buurt komen en waar ik die dan ook weer gelaten heb.... )
Het was ook maar een grapje
 
Anyway: wat meegemaakt?
Ja genoeg 🥰🥰
Maar geniet vooral vd rust, heb het vrij hectisch momenteel met mama zijn en mantelzorg.
De brandweer moest pas geleden nog langskomen, dus ik pak lekker mijn rust 🫶🏽
Oei, was je zo heet? Volgende keer mag je mij bellen, kom ik je wel blussen 🔥 of anders vast een van de andere gasten hier 💦

hm, ik heb volgens mij last van een melige + geile maandagmiddag dip
 
Oh jazeker! ik vind een combi van casual en verleidelijk altijd opwindend. Maar dan wel dus als dat initiatief spontaan van de dame zelf komt. Paar top momenten uit het verleden:
- dame die in een joggingpak opendeed, en waar als verrassing een mega opwindend luxe lingerie setje onder zat incl open kruis
- dame die tot mijn verassing in pyama en 'net wakker' look opendeed. Maar dat was dus gespeeld, ze had zich heerlijk gedoucht, had onder haar pyama niets aan en was al flink nat omdat ze het zelf zo opwindend vond
Idd met haar in 17 wind richtingen en haar pyama aan 😍. Gewoon daar voor zou ik al bij een dvp overnachten.
 
@Miss Tiffany , van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er nog een leuke dag van...


Happy Birthday GIF by Creepz

Ps. ik wilde je topic niet kapen, was benieuwd hoe medewandelaars denken over kledingwensen en zo.

Mag ik vragen wat jou favoriete lingeriemerk is? Ben er wel nieuwsgierig naar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan