WHEM Sonya Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb gisteren contact gehad met deze, na een uur vroeg ze of ik haar wou ophalen verderop op de straat. Zag dat het een andere mollige oostblok was, heb meteen Nee gezegd. Vroeg ze of ik nog taxi wou betalen voor 50 euro. Je bent gewaarschuwd. je krijgt een of een andere planner aan de telefoon.

deze kreeg ik voor de deur > https://www.kinky.nl/advertenties/1835584-amalia#overview
 
Laatst bewerkt:
Maar de reviewer is niet fake...denk ik?
Zou kunnen, ik heb in ieder geval niet de meid gekregen van de foto, had ook gevraagd of ze niet fake was. Hij/zei wil trouwens ook een tikkie voor de taxi, dat heb ik niet gegeven dus pas op. je gaat de taxi vooraf betalen en je krijgt vervolgens een dikke wijf aan je deur. Volgens de reviewer sprak ze geen engels, maar de planner spreekt prima engels. En reageert ook snel.
 
Nou, deze dame bestaat wel degelijk. Ik ben er vorige week geweest. Na een controle met videobellen. Werkt in een keurig appartement in Rotterdam. Foto's kloppen. Maar ........ Ze spreekt geen enkel woord Engels, en alles wordt zeer moeizaam vertaalt met een app. Verder heeft ze werkelijk geen interesse in je, ook al ben je zeer vriendelijk en geduldig. Ze ging mij ophalen bij de ingang, sprak werkelijk geen woord tegen mij, en keek alleen maar op haar telefoon. Duidelijk aangegeven dat ik een 1/2 uur had gereserveerd, maar dat wist ze schijnbaar niet meer. Na heel veel heen en weer vertalen begreep ze het. En toen moest ik plotseling € 30,00 bijbetalen. Na weer een hoop gedoe begreep ze dat ik gelijk had. Om van gezeur af te zijn heb ik haar toch nog € 20 extra gegeven. Sex was echt een kille bedoening. Alleen bij even standje missionaris ging ze lekker gillen. Was toneel maar werd er toch geil van. Lekker klaargekomen in haar strakke poesje, en toen was de pret voorbij. Nog een handje gegeven en dat was het. Herhalingsgevaar? Nee!
 
Als ik het zo lees zou ik niet teveel hoop hebben.
De advertentie tekst beloofd de hemel maar de werkelijkheid is vaak toch wat minder.
Leuke meid om te zien maar als ze zo afstandelijk is dan zou het mij echt tegen staan haar te neuken.

Ik heb haar gevraagd maar tongzoenen doet ze niet.
 
Laatst bewerkt:
Recensie achtergelaten

Maar vor mij hetzelfde als de anderen. Beter links laten liggen
 
Deze mooie meid werkt voor een Russische pimp. Alle afspraken worden door deze man gemaakt. Grote kans dat het om human trafficking gaat en dat ze daarom het werk niet leuk vind. Zelfs de minst geïnteresseerde dame die ik heb gehad deed in ieder geval moeite omdat ze het voor het geld deed. Deze moet je echt niet heen gaan. Niet steunen die uitbuiters
 
Terug
Bovenaan Onderaan