Recensie Sonya, Mechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
5
04/07/22
5
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cuddly-sonya-trio-with-ella.html
Totale kosten (in euro)
100
Sonya gecontacteerd via Whatsapp en ik kon minder dan een half uur later al langskomen.
Het is een appartement boven een winkel aan een complex met meerdere winkels in Mechelen Zuid. Ik hoorde nog vrouwelijke stemmen dus heb de indruk dat er nog dames daar ontvangen. Er waren meerder kamers. Haar kamer was heel netjes met een groot bed, spiegels aan de muur.
De date zelf was heel gemoedelijk. Kon me voor en na de afspraak opfrissen in een douche of aan een lavabo.
Sonya haar foto's zijn wel serieus gephotoshopped maar ze is het wel op de foto's. Herkende haar blik en lach wel duidelijk. Ze is stevig chubby maar vond dit zeker niet erg. Haar gezicht lijkt wel wat ouder.
Ze is zeer zacht in omgang en kust fantastisch. Tongzoenen is geen probleem. Na wat gestreel mocht ik haar lekker oraal bevredigen en dit was goed gelukt. Hierna begon ze me te pijpen zonder condoom op verschillende standjes, ik boven haar. zij dan boven mij.
Na een tijd mij te pijpen bracht ze subtiel een condoom aan met de mond. Hierna kwam ze boven op mij waar ze mij volledig zot maakte. ze kon duidelijk met haar bekkenbodemspieren haar vagina op een of andere manier aanspannen waardoor dit voelde of ik gemolken werd :)
Daarna wat geknuffel en douche en voldaan vertrokken. Leuke meid.

Terug
Bovenaan Onderaan