Ik heb er anderhalf jaar op moeten wachten, maar de aanhouder wint: eindelijk is het gelukt om Sonya te ontmoeten. Geen idee waarom ze opeens wel op mijn appje reageerde, maar het was vanuit het niets zeer vertrouwd. Net alsof ik niet al een eeuwigheid door haar genegeerd werd…
Uitstekende communicatie en ontvangst op een prima plek in West,
Na al die tijd was mijn verwachting hemelshoog geworden, een vreselijke uitgangspositie natuurlijk, die alleen maar tegen kan vallen. Sowieso heb ik altijd twijfels gehad over haar foto's, die zien er too good to be true en glamorous uit. Wat schetste dan ook mijn verbazing toe de deur werd opengedaan door het exacte evenbeeld van de foto's. Niet ouder, niet dikker/dunner, gewoon precies de dame waarop ik hoopte.
Wat je niet ziet op het beeldmateriaal is haar fijne gezicht en volle lach. Ze heeft een glinstering in haar ogen en iets meisjesachtig dat nogal aantrekkelijk is. Dit alles naast haar bizar lekkere borsten uiteraard. Jongejonge wat een feest, ik durfde er aanvankelijk bijna niet aan te zitten, bang om de betovering te verbreken.
Eigenlijk alles klopte aan deze date, haar uiterlijk, hoe vriendelijk ze was, de passie en de klik: ik kan niets negatiefs bedenken. Voor PZC geef ik 4 sterren, niet omdat het niet geweldig was, maar vooral omdat ik me niet lang genoeg kon inhouden om over te gaan op een serieus potje intiem. Ze maakte me simpelweg te gulzig en hongerig om haar al te veel tijd te laten besteden aan PZC. De seks was goddelijk en haar ogen waren zowaar zo schitterend dat ik niet eens de hele tijd naar haar twee pronkstukken heb gekeken.
Ze blijft nog een goede week, om daarna itwee maandjes pauze te houden. Dat doet ze klaarblijkelijk bewust, zodat wij, haar klanten, niet verzadigd raken en iets hebben om naar uit te kijken. Nou, dat kun je wel stellen. Deze dame is er een om te bewaren.