Helemaal mee eens, er zouden meer reviews geschreven moeten worden!
Alhoewel, het is al zo moeilijk om bij Sonja binnen te komen, gisteren avond gelukkig toch weer gelukt
Sonja hoort wat mij betreft in de categorie Camelia en Elisabeth, alle drie dames met een uitzonderlijk goede service, waarbij Sonja toch echt wel op #1 staat.
Het fijne van Sonja is dat ze gewoon NL spreekt en oprecht heel gezellig is, voor mannen die misschien wat zenuwachtig of onervaren zijn, ga hierheen!
Sonja zelf ziet er echt geweldig uit, ze is niet slank, maar niet dat ze dik is, totaal niet ze zit super strak in haar vel, maar heeft wel indrukwekkende curves met naar mijn mening de beste billen uit de Haagse straten.
Bij binnenkomst vaak het zelfde ritueel, terwijl ik mezelf opfris zit ze al schuddend met haar billen klaar op het bed. Na heerlijk voorspel met vol tongzoenen eindigen we vaak in 69, deepthroat is voor haar geen probleem en ook is ze in voor dirty talk.
De sex met haar? Ja, die moet je zelf maar ervaren, succes met het volhouden als ze op je kruipt....
Dame werkt maandag overdag en later in de week (do,vrij,za) in de avond, maar slaat ook wel eens een dag over als ze geen zin heeft.