Voormalig lid 14445
Wandelaar
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/rijpe-vrouw_8447343
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Sonja is een lieve mollige vrouw van zeker tegen de 60. Ze ontvangt in een wat rommelig, maar wel schoon appartementje in het centrum van Den Helder.
Bij ontvangst eerst een bakkie koffie om het ijs te breken en even zeggen wat de wensen waren.
Ze heeft een hangend buikje, maar haar kutje is wel lekker strak en nat, mooie borsten ( geen leeggeknepen theezakjes iig).
Ik had gekozen voor beffen en klaarkomen in mond en ontspanningsmassage.
Na wat te hebben getongzoend langzaam afgezakt naar haar kale kutje, rook lekker fris daar en was al een beetje nat. Haar gebeft en gevingerd. Daarna heeft ze mij heerlijk gepijpt waarbij ik in haar mond mocht klaar komen.
Na de daad nog ff afspoelen , afrekenen en ieders zijn eigen weg gegaan.
Al met al was het voldoende, maar geen herhalingsgevaar.
Bij ontvangst eerst een bakkie koffie om het ijs te breken en even zeggen wat de wensen waren.
Ze heeft een hangend buikje, maar haar kutje is wel lekker strak en nat, mooie borsten ( geen leeggeknepen theezakjes iig).
Ik had gekozen voor beffen en klaarkomen in mond en ontspanningsmassage.
Na wat te hebben getongzoend langzaam afgezakt naar haar kale kutje, rook lekker fris daar en was al een beetje nat. Haar gebeft en gevingerd. Daarna heeft ze mij heerlijk gepijpt waarbij ik in haar mond mocht klaar komen.
Na de daad nog ff afspoelen , afrekenen en ieders zijn eigen weg gegaan.
Al met al was het voldoende, maar geen herhalingsgevaar.