- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 150
Vrijdag nog eens in Gent gewandeld, in glazen straatje zag ik de roodharige Sonia (sonja), die jaar of 5 geleden ook in Gent zat, dame is dus terug enkel in dagdienst.
Ze is een beetje zwaarder geworden, wel een serieuze kont gekregen, & een boob job met een mooie naturele C cup
Is Hongaars nu 28 jaar , ze herkende me nog van vroeger , dus niet getwijfeld & binnen gegaan
Heel aangenaam terug zien , Vanessa heeft een concurrentie in Gent nu, behandel haar met respect aub
ik heb bijbetaald voor tongkussen , pzc & 69 o.a., heb me wat laten gaan , betaal normaal niet meer dan 100 € , maar ja , geen spijt van
Ze is een beetje zwaarder geworden, wel een serieuze kont gekregen, & een boob job met een mooie naturele C cup
Is Hongaars nu 28 jaar , ze herkende me nog van vroeger , dus niet getwijfeld & binnen gegaan
Heel aangenaam terug zien , Vanessa heeft een concurrentie in Gent nu, behandel haar met respect aub
ik heb bijbetaald voor tongkussen , pzc & 69 o.a., heb me wat laten gaan , betaal normaal niet meer dan 100 € , maar ja , geen spijt van
Laatst bewerkt: