Voormalig lid 18242
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Dinsdag
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Aan het eind van de nieuwstad in de kamer aan de kruising met de haddingestraat had ik recent een interessante ontmoeting met Sonia. (Althans ik geloof dat ze zo heet weet het niet 100% zeker) Deze wat grotere dame (1.75?) heeft mij buitengewoon verrast met haar vaardigheden en geiligheid. Ze komt uit het Caribisch gebied. Zelf geeft ze aan een mix tussen Cuba en de Dominicaanse republiek te zijn maar is dat werkelijk relevant ik dacht het niet...
Ze heeft de getinte huidskleur die ik waardeer, ondeugende ogen, lekker zachte tieten en een zeer fraaie kont. Nu kan een dame dat allemaal hebben en er kan toch niks aan zijn uiteindelijk gaat het om de manier waarop ze het spel speelt en wat mij betreft doet ze dat meer dan
bovengemiddeld goed. Ze teast , ze kijkt je geil aan en pijpt diep en afwisselend.
Kortom erg aangenaam en wie weet binnenkort weer een bezoekje
Ze heeft snel door wat je leuk vind, is enthousiast en maakt er een mooi feestje van. Ongetwijfeld kan je bij haar terecht voor het recht op en neer werk maar neem iets meer tijd en ze maakt je gek. Ze vraagt je voor de spiegel te komen en haar daar te pakken maar ook de meer erotische kant van het spel beheerst
Ze heeft de getinte huidskleur die ik waardeer, ondeugende ogen, lekker zachte tieten en een zeer fraaie kont. Nu kan een dame dat allemaal hebben en er kan toch niks aan zijn uiteindelijk gaat het om de manier waarop ze het spel speelt en wat mij betreft doet ze dat meer dan
bovengemiddeld goed. Ze teast , ze kijkt je geil aan en pijpt diep en afwisselend.
Kortom erg aangenaam en wie weet binnenkort weer een bezoekje
Ze heeft snel door wat je leuk vind, is enthousiast en maakt er een mooi feestje van. Ongetwijfeld kan je bij haar terecht voor het recht op en neer werk maar neem iets meer tijd en ze maakt je gek. Ze vraagt je voor de spiegel te komen en haar daar te pakken maar ook de meer erotische kant van het spel beheerst