- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/rijpe-giel-dame_7962156
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Gisteren heb ik zowat de slechtste cardate gehad ooit. Op Sexjobs adverteert een half Arabische dame, Fati 42 jaar. Ze gebruikt ook wel andere namen zoals Nona. In het algemeen heb ik al weinig vertrouwen met dit type dames door eerdere ervaringen. Maar toch eens een keer proberen. Afgesproken via Whatsapp
70 euro topless pijpdate zonder met CIM. Geparkeerd op een afgesproken plekje, bij een tankstation,. Daar kwam ze uit een auto aangelopen, vanuit de bijrijder kant, ze had een chauffeur. Na het afrekenen begon ze na het uitdoen van mijn broek erg ruw aan mijn jongeheer te trekken. Maar ze ging niet topless, alles bleef aan. Ze gaf vervolgens een paar likjes, en één keer vol in haar mond. Nog wat sjorre, werd toch iets stijver en toen kwam het condoom te voorschijn. Ik gaf aan dat dit niet de afspraak was. Het werd een zeer onprettige situatie en ze begon zeer grof te schelden en mevrouw vluchtte uit de auto en was in de andere auto gesprongen en in een oogwenk verdwenen.
Nooit afspreken, wees gewaarschuwd !
70 euro topless pijpdate zonder met CIM. Geparkeerd op een afgesproken plekje, bij een tankstation,. Daar kwam ze uit een auto aangelopen, vanuit de bijrijder kant, ze had een chauffeur. Na het afrekenen begon ze na het uitdoen van mijn broek erg ruw aan mijn jongeheer te trekken. Maar ze ging niet topless, alles bleef aan. Ze gaf vervolgens een paar likjes, en één keer vol in haar mond. Nog wat sjorre, werd toch iets stijver en toen kwam het condoom te voorschijn. Ik gaf aan dat dit niet de afspraak was. Het werd een zeer onprettige situatie en ze begon zeer grof te schelden en mevrouw vluchtte uit de auto en was in de andere auto gesprongen en in een oogwenk verdwenen.
Nooit afspreken, wees gewaarschuwd !
Laatst bewerkt: