- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/badhoevedorp/9159474-daniela
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Afgelopen zondag Daniëlle in Nijmegen bezocht. Beetje ( voor de uitzondering) op de gok. Deels laten leiden door de foto's en ik meende dat ik haar al vaker voorbij heb zien komen.
Tja, niet dat het echt slecht was, maar eigenlijk zoek ik niet dit soort dates. Het leek me de dame van de foto's, maar dat weet ik niet zeker. In ieder geval was ze in werkelijkheid niet onaantrekkelijk maar zeker niet zoals op de foto's.
De date was wat afstandelijk, tz zeer beperkt/ niet, ( Voor mij belangrijk) pijpen was matig en al gauw naar intiem. Wel deed ze daarna nog een massage om de tijd ongeveer vol te maken. ( niet helemaal gelukt) De massage was helemaal niet slecht.
Kortom, niet voor herhaling, maar heb wel slechtere meegemaakt.
Ik zag dat ze nu in Badhoevedorp ontvangt.
Raadsman
Tja, niet dat het echt slecht was, maar eigenlijk zoek ik niet dit soort dates. Het leek me de dame van de foto's, maar dat weet ik niet zeker. In ieder geval was ze in werkelijkheid niet onaantrekkelijk maar zeker niet zoals op de foto's.
De date was wat afstandelijk, tz zeer beperkt/ niet, ( Voor mij belangrijk) pijpen was matig en al gauw naar intiem. Wel deed ze daarna nog een massage om de tijd ongeveer vol te maken. ( niet helemaal gelukt) De massage was helemaal niet slecht.
Kortom, niet voor herhaling, maar heb wel slechtere meegemaakt.
Ik zag dat ze nu in Badhoevedorp ontvangt.
Raadsman
Laatst bewerkt door een moderator: