Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs bekend waar en of ze in Duitsland nog werkt/ontvangt?Is naar Duitsland vertrokken...was even terug in Antwerpen, maar nu definitief weg denk ik..
Vele leuke sex mee gehad, meestal zonder..
Nee dat is ze niet. Ook niets meer van gehoord of gezien. Zo jammer dat ze weg is ...Daar hebben jullie wel over een wilde dame. Die was in eind november 2014 met 3 andere Indo vriendinnen naar wasteland in Zaandam. 1 vriendin van haar nam me mee en later nadat ik haar geneukt had wil ze zien hoe ik andere vriendinnen paal. Kan me nog herinneren dat ze in begin sliep als gein ging ik tegen haar liggen. Ze werd wakker keek me geil aan en begon als een wilde tongen. Klom op me pakt op tijd een cd en snel werd ik bereden. Ze wou nog 2 uurtjes slapen en daarna had ik doggy geneukt. Haar tgirl vriendin genoot ervan. Toen was ze regelmatig op tgirl online had mooi lang haar en nog geen borsten. Ik kon komen als ik maar betaal. Antwerpen is daarvoor te ver. En baal van mijn koppigheid toen.
Op dit moment heb ik contact met een van haar 3 vriendinnen en begreep dat ze jaren niks van Kate gehoord heeft. Op een andere forum begreep ik dat ze qua uiterlijk veel veranderd is. Vandaag op instagram gezocht en trof deze dame die in Mainz woont. https://instagram.com/so.kate_?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Is ze dat?
je bent zo grappig, je had het over 3 Indonesische meisjes, en toen liet je ons een Instagram zien van een Grieks meisje? trouwens, dat is heel indrukwekkend dat je je dat hele scenario nog herinnert tot 2014. en wie zijn die andere 2 hete meisjes dan? waar kunnen we ze vinden?Daar hebben jullie wel over een wilde dame. Die was in eind november 2014 met 3 andere Indo vriendinnen naar wasteland in Zaandam. 1 vriendin van haar nam me mee en later nadat ik haar geneukt had wil ze zien hoe ik andere vriendinnen paal. Kan me nog herinneren dat ze in begin sliep als gein ging ik tegen haar liggen. Ze werd wakker keek me geil aan en begon als een wilde tongen. Klom op me pakt op tijd een cd en snel werd ik bereden. Ze wou nog 2 uurtjes slapen en daarna had ik doggy geneukt. Haar tgirl vriendin genoot ervan. Toen was ze regelmatig op tgirl online had mooi lang haar en nog geen borsten. Ik kon komen als ik maar betaal. Antwerpen is daarvoor te ver. En baal van mijn koppigheid toen.
Op dit moment heb ik contact met een van haar 3 vriendinnen en begreep dat ze jaren niks van Kate gehoord heeft. Op een andere forum begreep ik dat ze qua uiterlijk veel veranderd is. Vandaag op instagram gezocht en trof deze dame die in Mainz woont. https://instagram.com/so.kate_?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Is ze dat?
wanneer heb je haar voor het laatst gezien of gesproken?Was in het verleden al eens in Duitsland voor korte tijd...da. terug ontvangst thv atheneumbuurt..daarna terug naar Duitsland zei ze...
Was altijd al een specialleke
Definitief is relatief…Sokate is definitief gestopt.
Vergeet mij niet als je deze achterhaaldwelke email dan?
Ik had ook een berichtje gekregen rond de feestdagen, zit in een relatie nu en mijn vriendin zit gelukkig mee op dezelfde lijn als ik ,dus ik stelde sokate voor om het met zijn 3 te doen , daar had ze nog geen ervaring mee wist ze me te vertellen.Ze was vorige week in België en ik was één van de gelukkigen.
Vergeet mij niet als je deze achterhaald![]()
Gescheiden ondertussen? Onlangs zag ik een post van je waar je nog over vrouw sprak…
Hoedanook vind ik het allemaal bijzonder toevallig en erg gemakkelijk om zo'n uitspraken te doen, en dan meteen mee te geven geen e-mail of gsm nummer te delen. Het laatste nummer dat ik van haar had is trouwens niet geldig meer. Dus heeft ze speciaal voor j
Oei Klein pietje zeker niet tegen de Marc zeggen , anders zijn we allebei aan het liegenZe heeft nog een werkend nummer, maar stuur zeker geen whatsapp naar haar, zij doet een melding, waardoor je nummer door whatsapp geblokkeerd wordt. Vroeger goed contact met haar gehad, nu doet ze maar raar....