Voormalig lid 6586
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/533119-sofy
- Totale kosten (in euro)
- 100
Net bij sofy geweest voor 30 minuten, damen komt overeen met de foto's en in het echt ziet ze er beter uit.
afspraak was makkelijk te maken na videobellen.
spreekt duidelijk engels, en laat je snel op je gemak voelen.
je kan voor en na douchen
pijpen doet ze goed, maar op erdere recensies klopt het wel dat ze niet heel diep gaat, omdat ze niet zon grote mond heeft, daarbij doet ze wel zon soort glijmiddel op je penis voordat ze begint met pijpen.
intiem was goed, ze is lekker strak en heeft een klein kutje daar vraagt ze ook om voorzichtig ermee te doen.
bij het basis pakket. zit PZC en CIM erbij je mag aan haar kont/tieten komen, maar intiem is wel basis doggy/ missionary
Ze is meer een romantische companion waarbij je je lekker kan relaxen, in plaats van Snel snel.
heb betaald voor 30 minuten had echt een gevoel dat ik na 35-40 minuten buiten stond.
ze ontvangt in een leuke en mooie hotel kamer, met een jacuzzi
als iemand specifieke vragen heeft @ tag mijn en hopelijk kan ik het zo goed mogelijk beantwoorden.
herharlings gevaar is goed, ze zei dat ze ongeveer tot vrijdag er nog is voordat ze naar haar thuisland gaat (spanje)
eerste recensie hopelijk is gelukt
afspraak was makkelijk te maken na videobellen.
spreekt duidelijk engels, en laat je snel op je gemak voelen.
je kan voor en na douchen
pijpen doet ze goed, maar op erdere recensies klopt het wel dat ze niet heel diep gaat, omdat ze niet zon grote mond heeft, daarbij doet ze wel zon soort glijmiddel op je penis voordat ze begint met pijpen.
intiem was goed, ze is lekker strak en heeft een klein kutje daar vraagt ze ook om voorzichtig ermee te doen.
bij het basis pakket. zit PZC en CIM erbij je mag aan haar kont/tieten komen, maar intiem is wel basis doggy/ missionary
Ze is meer een romantische companion waarbij je je lekker kan relaxen, in plaats van Snel snel.
heb betaald voor 30 minuten had echt een gevoel dat ik na 35-40 minuten buiten stond.
ze ontvangt in een leuke en mooie hotel kamer, met een jacuzzi
als iemand specifieke vragen heeft @ tag mijn en hopelijk kan ik het zo goed mogelijk beantwoorden.
herharlings gevaar is goed, ze zei dat ze ongeveer tot vrijdag er nog is voordat ze naar haar thuisland gaat (spanje)
eerste recensie hopelijk is gelukt