- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4740340-sofiya
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze week 2x bij Sofiya geweest . Had ik haar maar eerder bezocht . Wat een schatje. Eerste keer Prosecco meegenomen. Zij kwam direct aanzetten met een schaal met kaas , worst en aardbeien. Eerst elkaar een beetje leren kennen . Wij hadden direct een goede klik. Daarna afgerekend en opgefrist . Zij had de 1e keer prachtig zwart setje aan . Mooi figuur ( ze is niet heel groot) maar ziet er prachtig uit . Zij begon mij al heerlijk te zoenen en mijn penis met haar handen te verwennen . Dat voelt heel lekker . Vervolgens begon zij mij ook heerlijk te pijpen . Daarna condoom erop en kwam zij boven op mij zitten . Vervolgens nog missionaris en daarna weer verder verwend met mond en handjes . Heerlijk . 2e keer had ze een mooi lichtblauw setje aan . Nadat zij mij weer eerst verwend had heb ik haar gelikt . Mmm smaakt verrukkelijk en reageerde goed . Daarna weer heerlijk gepijpt en penismassage . Op het einde haar weer gelikt en tegelijk via handjob klaargekomen . Ze is ook heel leuk om mee te kletsen . Zo avond vertrekt ze naar Den Bosch . En daarna naar huis . Maar Sofiya gaat mij vaker zien .