Recensie Sofie Westerlo 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dries

Newbie
24
22/10/24
9
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Langs geweest bij Sofie in voortkapel.
Ze is een beetje zwaarder dan op de foto's.

Pijpt heerlijk en lang, ze heeft een lekker strakke poes waar je heerlijk diep in mag spelen.

Vlaamse vrouw die veel praat ervoor en erna, tijdens geeft ze de indruk dat ze zelf ook geniet van de sex.

Roken is een minpuntje, tongzoenen kan beter.
Maar in totaliteit zeer tevreden.
Ik ga gegarandeerd nog eens terug.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een topdate gehad met deze deerne. Afspreken ging iets stroever (ze was wat gaan sporten in de fitness) maar uiteindelijk via sms wat kunnen fixen op de middag.

Liep al enkele dagen bronstig rond en ze stond al een tijd bij mijn favorieten op RL. Het enige wat me tot dusver tegenhield was de afstand. Ze woont nog op geen kwartier van mijn voordeur en is voor mij de eerste keer in 12 jaar wandelen dat ik zo kort 'in de geburen' ging daten. Locatie is ook ni super discreet...

Nu de date zelf: heb een zwak voor dames met volle billen en OMG: wat een lekkere meid! Er was een klik van de eerste seconden bij het binnenkomen. Ze heeft een torenhoog GFE-gehalte: ze (tong)zoent zalig, pijpt als een echte queen en voor mij heel belangrijk: ze geeft zich ten volle tijdens de date! Verder geniet ze ook alsof het je eigen vriendin/vrouw is:: bij het beffen hield ze het (een paar keer) ni meer en toen ze on top kwam werd ik bereden door een volleerde amazone! Ze melkte met haar poes mijn lul helemaal uit! Echt ni normaal...

Wou ni vroegtijdig mijn soldaten in het rubbertje jagen dus gewisseld van positie naar missio (waar ik iets meer controle had)

Uiteindelijk afgemaakt doggy met zicht op haar heerlijke billen die tegen een stootje kunnen 😎

Dan nog wa lekker gekeuveld en loop hier al een hele dag met een smile op mijn gezicht 😃

Herhalingsgevaar: gegarandeerd!

Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
46.990
Leden
38.258
Nieuwste lid
Flashback
Terug