Recensie Sofie, Waarloos 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-dragon-massage.html
Totale kosten (in euro)
100
Ben er vandaag geweest. Alles eerder beschreven klopt nog steeds. Mooie dame, vermoed in de dertig. Goede massage met gebruik van onderarmen. Leuke B2B. Haar Engels is niet heel vlot maar je kan er wel een gesprek mee voeren. Ze bevestigde dat ze eerder bij Leela gewerkt heeft. Op hetzelfde adres zou morgen ook een nieuw meisje starten. Sofie werkte al samen met Sarika. Goede massage van een vriendelijke dame. Lekker lijf ook om over je heen te voelen glijden. Lang gewacht om te gaan maar heb er geen spijt van. Ga zeker nog eens terug.

Laatst bewerkt:
Ook regelmatig naartoe geweest en de service werd losser en losser. Alles kon.
Op een dag telefoon van haar: snif, snif, snif...I'm at the bank, can you loan me 500€? I said: What????? Sorry to bother you.....
Nooit meer naartoe geweest, daar kan ik niet tegen

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sofie-1501.html
Totale kosten (in euro)
100
Na wat twijfelen toch besloten om langs te gaan bij Sofie in Waarloos.

Het contact vooraf via WhatsApp verliep vlot en duidelijk. Parkeren kon op een naastgelegen terrein, al ligt het huis langs een vrij drukke baan, wat het iets minder discreet maakt.

Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen en mocht ik eerst even douchen. Helaas was er een probleem met de waterdruk, de straal was eerder gedruppel en de afvoer trok niet goed en maakte vreemde geluiden. Ik vermoed dat een bezoekje van een loodgieter aangewezen kan zijn.
Klein minpuntje.

Eenmaal op bed begon de massage, volledig naakt, wat meteen een visueel plezier was: Sofie ziet er verzorgd uit met een mooi lichaam en aantrekkelijke borsten. De massage zelf werd, zoals in eerdere reviews al vermeld, voornamelijk met de onderarmen gegeven. Persoonlijk had ik het liever iets meer "body to body" gehad. Maar al bij al wel goed.

Na een kleine 30 minuten begon het teasen, waarbij de sfeer snel intiemer werd. Mijn soldaat stond al snel paraat, en bij het omdraaien werd er veel gekust en kon ik volop genieten van haar lichaam. Na een kwartier werd ik manueel naar een hoogtepunt gebracht. De laatste vijf minuten sloot ze af met een hoofdmassage.

Sofie is eerder stil van aard, maar ontzettend lief en ze biedt een aangename GFE-ervaring. Herhalingsgevaar is er zeker.

Afgesloten met een douche, en exact één uur later stond ik weer buiten.

Terug
Bovenaan Onderaan