Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet schijnt (zie een stukje hierboven) dat je er zonder profielfoto op je Whatsapp niet doorheen komt.Heeft iemand nog een top-tip hoe ik met deze topper kan afspreken? Ik kom er elke keer maar niet doorheen
Hoewel het voor mij korter is dan 4 jaar. Mee eens! Dito!En nog steeds, inmiddels al 4 jaar lang, heb ik het gelukkige voorrecht de verrukkelijke Sofie te frequenteren! Alles in mijn vorige recensies is nog helemaal van toepassing.
Sterker nog, we vinden nog steeds nieuwe variaties in ons minnespel. Zo neem ik bijvoorbeeld regelmatig sexy lingerie & kleding voor haar mee die ze als ik bij haar kom draagt.
Buiten dat we dezelfde wederzijdse seksuele voorkeuren hebben ervaar ik die enorme intimiteit en dito onderlinge vertrouwen als een grote toegevoegde waarde.
Sofie weet uiteraard blindelings hoe ze me maximaal kan opgeilen en verwennen en dat doet ze dan ook met veel humor, inzet en gezamenlijk genot, super fijn, geil en lief!
Naarmate ik langer bij haar kom vind ik haar in alles steeds lekkerder worden.
Kortom, wat een feest dus iedere keer opnieuw om met topper Sofie te vrijen, zalig!
Dank je wel schat, CU again, XXXXXXXXXXXXXX
Gewoon vriendelijk en duidelijk appen op de dag dat op haar add in de omschrijving staat dat ze ontvangtHeeft iemand nog een top-tip hoe ik met deze topper kan afspreken? Ik kom er elke keer maar niet doorheen
Zeker wetenOk dan heb ik waarschijnlijk veel geluk gehad dat ik gelijk dezelfde avond al kon komen
170,-? Fooi gegeven?Eindelijk eens op bezoek geweest bij Sofie Geen spijt van gehad. Heb een leuk uurtje met Sofie doorgebracht, alle mogelijkheden die in haar advertentie staan doet ze ook gewoon. PZC heerlijk, precies zoals ik het graag heb.
Neuken in diverse standjes en op het eind het haar met de mond laten afmaken. Sofie is in de omgang gewoon een leuke vrouw. Ga zeker binnenkort nog eens bij haar langs.
Gewoon geluk hebben. Ze kijkt eerst naar vaste klanten. Hebben veelal altijd voorrang.Hoi,
Ik probeer zelf ook al geruime tijd met Sofie af te spreken. Tot nu toe niet gelukt. Tips zijn welkom.