- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/526095-sofie
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Sinds ik Sofie in januari 2020 eindelijk voor het eerst bezocht ben ik er al bijna 10 keer geweest. Ik ontdekte toen dat ik dat al veer eerder had moeten doen. Deze ex-Meid-van-Holland blijkt in levenden lijve een heel aardige en aantrekkelijke vrouw. Bijna net zo lang als ikzelf maar het staat haar goed. Heerlijke, niet al te grote borsten en prachtig 'oneindig lange' benen. Ook een gezellige en eerlijke gesprekspartner. Bij a mijn bezoeken werd op natuurlijke wijze de spanning langzaam opgebouwd via heerlijk zoenen, likken en strelen. Ze laat veel toe en geniet zelf met volle tegen van een uitgebreide befbeurt. Haar poesje geurt en smaakt heerlijk. Haar pijptechniek is erg goed en ze krijgt mij toch niet al te kleine vriend met gemak tot aan de buikwand naar binnen. Mijn favoriete standje 69 werd ook door haar als favoriet benoemd. Alles wat Sofie aanbiedt in haar ad maakt zijn waar (inclusief eventuele extra's bij goede klik). Na al mijn bezoekjes aan haar blijft het herhalingsgevaar 100%