Onlangs Sofia bezocht in Rotterdam.
Ik ben de doorgeschoten prijzen een beetje zat, dus kijk goed om me heen de afgelopen maanden. In Rotterdam zaten 3 dames die mijn interesse hadden, dus daar een dagje heen en onderweg alvast wat gaan appen.
Eentje reageerde onduidelijk, eentje erg laat, maar Sofia was in mijn geval snel, vriendelijk en concreet. Dat is altijd een beetje aftasten, je moet elkaars taal spreken.
Gekozen voor een half uur omdat je het bij een eerste afspraak nooit zeker weet. Naar het noorden van de stad geschoven en via een handige straatnaam zonder nummer-ander nummer-juiste nummer methode bij haar beland.
Inmiddels zit ze trouwens sinds 2 dagen in Arnhem volgens haar advertentie (de andere dame Ella ook), wat me verrast want ze gaf aan blij te zijn met de plek en wel vaker in Rotterdam te zitten. Ik dacht zelfs dat ze altijd vanuit daar werkte, dus het topic doorplaatsen naar Arnhem voelt wat onnodig, tenzij ze daar ook gerecenseerd wordt en er langer zit natuurlijk.
Blij verrast bij aankomst. Sofia is een attractieve mooie meid die ik achter in de twintig schat. Ze zegt zelf ook 27, dus dat zal wel ongeveer (of zelfs precies) kloppen. Knap en in mijn geval direct ontwapenend vriendelijk en ietwat guitig.
Kort introductie gesprekje gedaan, eventjes naar de badkamer om op te frissen en daarna toch vrij snel op het bed beland. Prima woning, goed bed, denk dat Ella ook ergens verbleef maar die zie of hoor je dus niet.
Een geheel andere ervaring dan toen ik Nicolle bezocht waarbij de andere 2 dames hoorbaar aanwezig waren. Hier was ik op mijn gemak en dat had ook met de sympathieke houding van Sofia te maken.
Het was best een opvallende keuze van me want ik ben op zich meer van de naturel borsten en Sofia heeft wat hulp gehad, maar hoewel overduidelijk sili, vind ik het totaalplaatje toch de moeite waard. Dat komt niet in de minste plaats doordat Sofia een knap en vriendelijk gezicht heeft, mooi haar, een goed kontje, mooi slank lichaam, niks op aan te merken.
Ze is wel echt een pro in de zin dat ze open is over wat je wilt doen, dat vakkundig doet, je op je gemak stelt alsof je haar al jaren kent, hoewel ik toch echt voor het eerst in mijn leven bij haar binnen wandelde.
Dat is een kwaliteit, andersom zou ik het niet bij iedereen kunnen. Maar goed, misschien hadden we gewoon een goede klik en is ze wat stugger bij anderen, bij mij was ze heel relaxed.
Zoals ik bij de mooie Nicolle mijn stijve een keer verloor door haar koele karakter, zo was dat bij Sofia niet eens denkbaar. Wat dat betreft echt een top-dvp.
Heb ook het gevoel dat ik een makkelijke wandelaar ben. Er komen geen extra's aan te pas, ik was precies 25 minuten binnen, incl. voor en nagesprekje en een kwartier zeer plezierige sex.
Ze pijpt je met het juiste gevoel. Heerlijk als ze schuin bij je zit en je haar rug en billen wat kunt strelen terwijl ze je penis met haar mond en lippen bewerkt.
Daarna overgegaan naar neuken en mijn favoriete 3 standjes doorlopen. Een heel klein beetje dacht ik te merken dat ze haar eigen manier heeft van klaar staan of liggen die voor haar het gemakkelijkst is, maar ik merkte niets van een handje ofzo, kon gewoon mijn ding doen.
Daarna lekker klaar gekomen en nog wat gepraat en gelachen.
Als ze weer in Rotterdam of elders in de randstad terugkeert heb ik er wat mij betreft zo nu en dan een vast adresje bij.