Need2speed
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Frans
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Zaterdag nog ff op wandel geweest in Brussel! De bezetting was redelijk laag tot ik sofia opmerkte op de nr 78! Ik weet niet hoe het komt maar ik zie op de 78 haast altijd lege ramen maar als er iemand zit .. jawadde!
Natuurlijk was ik niet snel genoeg omdat ik nog twijfelde met een meisje iets verderop op high heels. Dus ff rondslenteren tot ze trug in haar raam stond
Dadelijk binnen en haar naar boven gevolgd.. wat een mooie meid. Mooi zwart haar, stockings, stijlvol rokje, mooie boventop.. loved it
Ging dan dadelijk op de knieën en Nam mijn pik dadelijk tss haar natuurlijke borsten terwijl ze me zwoel aankeek. Dan bed op voor heelijke pijpbeurt, intussen masseerde ik zachtjes haar kontgaatje
Dan is ze on top komen zitten en me zalig afgewerkt zo
Ze ziet me trug
Natuurlijk was ik niet snel genoeg omdat ik nog twijfelde met een meisje iets verderop op high heels. Dus ff rondslenteren tot ze trug in haar raam stond

Dadelijk binnen en haar naar boven gevolgd.. wat een mooie meid. Mooi zwart haar, stockings, stijlvol rokje, mooie boventop.. loved it
Ging dan dadelijk op de knieën en Nam mijn pik dadelijk tss haar natuurlijke borsten terwijl ze me zwoel aankeek. Dan bed op voor heelijke pijpbeurt, intussen masseerde ik zachtjes haar kontgaatje

Dan is ze on top komen zitten en me zalig afgewerkt zo
Ze ziet me trug