Ben er gisteren na lange tijd nog eens geweest.... wat heb ik die massage gemist zeg...
Haar ontdekt in corona-tijd... Ze masseerde toen met mondmasker op en dat vond ik op dat moment zeker oké...
Ze is idd zwaarder dan op de foto's (die wel van haar zijn) en alhoewel dit eigenlijk niet mijn type is, ben ik toen wel binnengegaan.... ik kan wel verstaan als je aan de deur staat..... maar, dit heeft mij zeker niet gespeten, integendeel.
Haar massages met handmatige afwerking waren top. Je kon haar vingeren en beffen en soms kwam ze ook klaar, het afwerken was ook niet rap rap bij haar en als je aangaf dat het moeilijk werd, gaf ze er aandacht aan.
Nu, na corona-tijd bleef die doorgaan met haar masker en ik vroeg (als goede en toch wel respectvolle klant) als het niet mogelijk was om zonder masker te masseren, want ik was nu ook wel eens nieuwsgierig naar haar gezichtje. Dat weigerde ze toen... jammer.
Ik ben dan ook niet meer geweest tot gisteren. Haar gisteren een bericht gestuurd of ze nog altijd een masker gebruikte en dat bleek niet het geval te zijn, dus afspraakje gemaakt voor een uur.... man man man.... wat was me dat zeg.... Dit zijn de erotische massages die ik wil hebben. stevig en zacht, teasen op het juiste moment en je relaxen op het juiste moment.....
ohja, beffen vraagt ze extra centje nu, maar dat weigerde ik (het is trouwens ook haar plezier), ze wist wel nog dat het vroeger dik in orde was
intiem en blowjob kreeg ik er niet uit (dus voor dit moet je zeker niet naar daar gaan) maar ik miste het ook niet....
Ze heeft er terug een vast klantje bij.