- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4340988-sofia
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Donderdag ochtend een afspraak gemaakt met SOFIA. Ze was erg snel met een reactie en zo kon ik die zelfde dag nog terecht.
Appartement is erg netjes ze spreekt spaans of chinees. Leuke dame ziet er echt uit zoals op de foto geen fake account waar ik me twijfels overhad. Eenmaal binnen het financiele afspraak afgerond en snel opgefrist vroeg ze of ik bare wilde dat heb ik vriendelijk afgewezen.
Pijpen zonder condoom zelf deepthroat waar ik zelf van schrok van zo kleine dame. Zo doende een heerlijk uurtje vol gemaakt zoenen tongen en uit eindelijk klaar gekomen in haar mond.
Ze is echt de moeite waard staat zeker op het level of zelfs hoger dan wel bekende aziatische Linda/brenda.
Appartement is erg netjes ze spreekt spaans of chinees. Leuke dame ziet er echt uit zoals op de foto geen fake account waar ik me twijfels overhad. Eenmaal binnen het financiele afspraak afgerond en snel opgefrist vroeg ze of ik bare wilde dat heb ik vriendelijk afgewezen.
Pijpen zonder condoom zelf deepthroat waar ik zelf van schrok van zo kleine dame. Zo doende een heerlijk uurtje vol gemaakt zoenen tongen en uit eindelijk klaar gekomen in haar mond.
Ze is echt de moeite waard staat zeker op het level of zelfs hoger dan wel bekende aziatische Linda/brenda.