Recensie Sofia, Belle Unique, Meise 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dekhengst69

Wandelaar
34
08/02/25
29
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/onze-mooie-breziliaanse-sofia-bij-belle-unique-in-meise.html
Totale kosten (in euro)
80
Afgelopen zaterdag 15/02 , Kreeg ik twee mooie dames hier voorgeschoteld
De tweede dame had ik al is gedaan dus ging ik voor en nieuw gezicht daar ..
En mooie 28jarige Blonde braziliaanse , +Punt ze kon heel goed engels waardoor
Het praten met elkaar vlotter ging, Na af te rekenen aan haar ..
en colatje gekregen en mij op het bed gelegd
Ze nam haar gsm en vroeg aan mij of ik massage wou (Ja zij ik ) en ze had relaxte spa muziek opgezet..
Dan heeft ze mij letterlijk heel mijn rug tot beneden gemasseerd met Olie er bij (Oprecht hele goede massage)
Dan mocht ik mij eindelijk omdraaien , en begon ze mij te pijpen en terwel ik keek ,was het zonder condoom (Let wel op niet elke dame doet daar PZC )
Erg vond ik het niet was best GEIL .. dan wat kusjes en af en toe met tong en dan haar dikke tiete mogen likken en dat vond ze heerlijk .
Ze vroeg eindelijk you wanna fuck me? ik zij yess.. dan deed ze condoompje er rond en heb ik haar lekker mogen stoten
Helaas te vroeg geschoten dus bij een standje gebleven , anders kon ik haar nog doggy nemen .. dan heeft ze voorgesteld om nog vijf minutjes extra
Mij te masseren .. Zo gezegd zo gedaan ,dus was en hele goeie Beleving daar.. (keuze is niet altijd groot maar dames kloppen wel altijd met die dat ze op redlights aanbieden! ook de fotos zijn recent !) en de basin zelf en zwarte dame is en hele vriendelijke dame zat vgm ook in zaventem vroeger ..
Dus zeker de Moeite !

Laatst bewerkt:
Ik ben onlangs ook bijna binnengestapt bij Belle Unique, maar dat is een heel residentiële buurt en ik voelde me niet echt comfortabel om door te zetten.

@Dekhengst69 Ik weet niet of je er op lette, maar deden ze deur snel open? Er is niets waar ik meer tegenop zie dan secondenlang moeten wachten tot de deur eindelijk opengaat, want de buren zullen ondertussen ook wel weten wat zich afspeelt binnen die muren.

Ik ben onlangs ook bijna binnengestapt bij Belle Unique, maar dat is een heel residentiële buurt en ik voelde me niet echt comfortabel om door te zetten.

@Dekhengst69 Ik weet niet of je er op lette, maar deden ze deur snel open? Er is niets waar ik meer tegenop zie dan secondenlang moeten wachten tot de deur eindelijk opengaat, want de buren zullen ondertussen ook wel weten wat zich afspeelt binnen die muren.
Hey ,de deur ga redelijk snel open hoor :) en je word warm verwelkomt ..
je kan er rechtover staan of auto ergens anders zetten.. en te voet na daar wandelen

Terug
Bovenaan Onderaan