Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHi ja een keer bij Sofia . Ze ziet er geweldig uit en de seks was goed . Ze kan ook heel lief zijn . Ik had wat strubbelingen om afspraak te maken . En onlangs toen ik informeerde en toch geen afspraak met haar wilde maken werd ze een beetje boos . Dame staat erg op haar strepen en dat gaat zo als zij wilt . Nou niet dus . Maar is een prachtige verschijning.
Het is niet erg dat ze haar gezicht wazig maakt op haar foto's, maar foto's gebruiken van andere vrouwen wel.wel grappig dat nu ze een face blur toepast, ze dan ook maar meteen een foto van Nata Lee (ook met face blur) er tussen sneakt
Op haar recensie topic hier had ze ook slechte reviews, maar ze had ook goede reviews.Deze dame heeft in het verleden op hookers veel reviews gehad, die niet zo best waren. Viel klanten lastig als ze een slechte review hadden geschreven.
Dat lijkt me eerder iemand die serieuze mentale hulp nodig heeftDeze dame is zo gek als een deur.
Ooit een keer proberen af te spreken met haar. Moesten videobellen etc. Nou ok, ben ik al niet zo'n fan van maarja. Na wat vertraging mocht ik naar binnen komen, maar toen zei ze dat ik niet de man van het videobellen was. Ik moest legitimatie laten zien enzo en ze werd heel boos. Verbaal ook super agressief. Ik zou een oplichter zijn en iemand die haar wilde overvallen.
Ik ben maar weggegaan en heb haar heel snel geblokkeerd en gewist.