WHEM Sofia, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er ook een keer geweest, vond het geen herhaling waard. Ze adverteerde altijd met " mijn massage is the best", nou dat viel erg tegen.
Op hookers heeft ze wel eens gereageerd op resensies die negatief waren , en die reakties waren niet misselijk.

Ik was op bezoek bij een dame in Amstelveen, halfweg hoorden we hoog oplopende discussie van uit de andere kamer. Ze ging ff informeren of alles OK was ze wat zatchjes te praten,
Toen ze terug kwamen was ze bos, dat gebeurt vaak en stoort her sessie met haar klanten omdat ze in de stress schiet aangezien het niet zolang geleden dat er een locatie was gesloten door toedoen van de buren in Amstelveen. Ze zei dat Sofia niet van neuken houdt, ze probeert de massage verhaal te rekken tot je nog weinig minuten over hebt en het gebeurt wellens dat iemand wat vab zegt... Ik heb haar nummer meteen verwijderd, ze stond toen op mijn toe list.

Sexjobs advertentie van deze dame.

Ik weet zeker dat deze dame een recensie topic had, maar die is nu verwijderd. Ik kan recensie topic niet meer vinden met haar sexjobs of kinky link.

IMG-20250322-WA0003.jpgIMG-20250322-WA0002.jpg
Dit is de topic die verwijderd is...
@Fritz Stau had er ook op gereageerd nadat ik vroeg of er recente ervaring met haar in Den Haag waren.

wel grappig dat nu ze een face blur toepast, ze dan ook maar meteen een foto van Nata Lee (ook met face blur) er tussen sneakt
Het is niet erg dat ze haar gezicht wazig maakt op haar foto's, maar foto's gebruiken van andere vrouwen wel.
Deze dame heeft in het verleden op hookers veel reviews gehad, die niet zo best waren. Viel klanten lastig als ze een slechte review hadden geschreven.
Op haar recensie topic hier had ze ook slechte reviews, maar ze had ook goede reviews.

Haar reviews op kinky staan nu uit, terwijl ze wel veel goede reviews had dat ik me kan herinneren...

Deze dame is zo gek als een deur.

Ooit een keer proberen af te spreken met haar. Moesten videobellen etc. Nou ok, ben ik al niet zo'n fan van maarja. Na wat vertraging mocht ik naar binnen komen, maar toen zei ze dat ik niet de man van het videobellen was. Ik moest legitimatie laten zien enzo en ze werd heel boos. Verbaal ook super agressief. Ik zou een oplichter zijn en iemand die haar wilde overvallen.

Ik ben maar weggegaan en heb haar heel snel geblokkeerd en gewist.

Deze dame is zo gek als een deur.

Ooit een keer proberen af te spreken met haar. Moesten videobellen etc. Nou ok, ben ik al niet zo'n fan van maarja. Na wat vertraging mocht ik naar binnen komen, maar toen zei ze dat ik niet de man van het videobellen was. Ik moest legitimatie laten zien enzo en ze werd heel boos. Verbaal ook super agressief. Ik zou een oplichter zijn en iemand die haar wilde overvallen.

Ik ben maar weggegaan en heb haar heel snel geblokkeerd en gewist.
Dat lijkt me eerder iemand die serieuze mentale hulp nodig heeft

Schrijf jouw reactie...
Terug
Bovenaan Onderaan