• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Sofia (Alb), Aken, Antoniusstrasse 20 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Stamgast
303
05/01/23
361
24
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op #20 staan sinds kort een aantal mooie meiden die door de raamconstructie daar wat moeilijk te zien zijn, qua body. Ze vallen mij hierdoor niet erg op, maar gezien de aanloop bij die meiden zien anderen dit anders geloof ik 😁.
Gisterenavond draaide Sofia zich even om, waardoor ik haar billen goed kon zien, en toen was de keuze snel gemaakt.
De 22 jarige Sofia uit Albanië werkt sinds een paar maanden in het straatje. Ze is 1,60m en zal dichtbij de 55kg zitten. Mooi gezichtje (doet me aan de hele jonge Salma Hayek denken), mooie lange steile donkere haren, kleine borsten maar wel hele mooie stevige ronde sexy billen (de kenners weten inmiddels dat ik hier gevoelig voor ben… 😁) en mooie benen. Heel lief en vriendelijk meisje, dat niet alleen maar interesse in zichzelf heeft. Is niet gehaast en doet haar best. Kan wel nog het een en ander leren, maar dat zal vast goed komen. Tijdens het pijpen showde ze haar mooie poesje. Omdat Junior wat traag van begrip was deze avond ging ik op mijn knieën zitten en vroeg ik haar dit ook te doen, zodat ze me verder kon pijpen en ik haar billen kon zien. Geen probleem. Toen was Junior meteen op volle sterkte, want Sofia's billen zijn echt heel mooi en sexy. Om het momentum niet te verliezen haar om doggy verzocht en dat was echt ongelofelijk mooi om te zien, en goed. Nadeeltje: ze is nogal "bezorgd" om het condoom… Handje erbij dus. In doggy maakt me dit niks uit, en ze begon zelfs mijn ballen te strelen (erg prettig), maar in andere posities kan het een nadeel zijn. Vervolgens haar op haar buik laten liggen waardoor ik goed met haar billen kon werken, was ook goed. Tot slot om een handjob (zonder regenjas, meer gevoel) gevraagd, waarbij ze haar poesje weer goed showde en ze ook geil tegen me begon te praten. Dit in combinatie met haar mooie gezichtje en recht in de ogen aankijken was wel erg goed van haar, dus heel prettig klaargekomen.
Sofia is niet voor het ruige werk, maar ze laat zich goed nemen en kan ook best wel wat hebben (lekker degelijk gebouwd). Haar geile praatjes tijdens het neuken en aftrekken vond ik erg leuk, en ze kijkt je ook echt aan, met haar mooie ogen. Dat ze zo jong is vind ik ook geil.
Voor doggy krijgt ze makkelijk 5 sterretjes, maar haar "bezorgdheid" om de regenjas, skills en misschien wat teveel glijmiddel 😆 doen haar voor nu op 4 sterretjes overall uitkomen. Ik zal echter zeker teruggaan naar haar, en ook nog wat andere dingetjes uitproberen. Weer een (groei?)pareltje erbij in het straatje.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan