Recensie Sofi , Merksem, Antwerpen. 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

chrisa

Stamgast
643
12/01/22
276
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Gisteren afspraak gemaakt met deze dame. De show foto's even terzijde, is het wek degelijk de dame van de foto's en de afspraak was eentje die vatbaar is voor herhaling. Uurtje volgemaakt met de klassieke bezigheden. Voor liefhebbers van lekkere tieten een aanrader. Jammer genoeg vertrekt ze een van de dagen weer naar Duitsland, nadien komt ze terug naar mechelen.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sofi-2297/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb met haar afgesproken in Sint Niklaas.
Het is de vrouw van de foto's, weliswaar niet zo glamour als de photoshoot-foto's, maar zeker mooie vrouw met mooi lichaam. Ze was ook best lief en vriendelijk.

Het appartement is verzorgd, prima douche die je voor en na kan gebruiken.

Ik heb er een beetje mixed feelings over. Ze was best een mooie vrouw, de seks was niet slecht, tongzoenen was ok. Niet alle standjes/variaties vond ze goed want "you have big penis, it hurts" (niet meteen het geval, ik ben ongeveer exact het gemiddelde).
Ze neemt ook niet zo veel initiatief. Na de tweede ronde is het wat haar betreft ook afgelopen, ook al was er best wel nog wat tijd over. Die tweede rond stond ze ook op het punt om af te breken om verder te gaan met een handjob, omdat het wat lang duurde naar haar zin, maar ik kwam op dat moment (gelukkig) net klaar.
Omdat in stilte naast elkaar liggen ook maar awkward is heb ik er toen maar een einde aan gemaakt maar zo was ik, inclusief afsluitende douche, wel een kwartier voor het uur weer buiten.

Terug
Bovenaan Onderaan