Soa test

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik laat me testen bij de huisarts of uit gemak bij https://www.soapoli-online.nl/

Mijn risicoprofiel is laag, ik heb alleen maar seks met condoom en weinig wisselende contacten. Mijn vriendin laat zich elke 3 maanden testen bij de GGD, omdat ze daar gratis kan testen en het personeel niet oordelen.
Gebruikte deze ook altijd structureel als systematische test. Ging altijd vlot en spoedig
 
Heb nog nooit sex gehad met een DVP zonder condoom. Wel PZC. Dus nog nooit getest.
Zelf als je geen sex zonder condoom hebt gehad met een dvp zou je je eigenlijk toch ook regelmatig moeten laten testen. Zowel voor je eigen veiligheid en gezondheid, als voor die van de dvp. (of ook voor eventuele andere sexpartners) En ja als je nooit zonder condoom gevreeën hebt is de kans op een besmetting inderdaad vrij gering, maar toch is ze er nog. En tenslotte heb je toch ook pzc gedaan. Ik zou me niet teveel zogen maken, maar laat je voor alle zekerheid toch maar regelmatig testen.
 
Zelf als je geen sex zonder condoom hebt gehad met een dvp zou je je eigenlijk toch ook regelmatig moeten laten testen. Zowel voor je eigen veiligheid en gezondheid, als voor die van de dvp. (of ook voor eventuele andere sexpartners) En ja als je nooit zonder condoom gevreeën hebt is de kans op een besmetting inderdaad vrij gering, maar toch is ze er nog. En tenslotte heb je toch ook pzc gedaan. Ik zou me niet teveel zogen maken, maar laat je voor alle zekerheid toch maar regelmatig testen.
Thanks voor de tip. Misschien doe ik het wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan