Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenklaarkomen in de mond van een dame en dan geeft zij al tongzoenend het kwakje aan jou en weer terug.Was da ook al weer? Coke?
En waar zijn deze dames te vinden?Misschien bij Lizzy en Jasmine, zal wel tegen flinke meerprijs zijn. Maar follow that dream mate
Voor een dvp die tongzoenen en CIM aanbied lijkt me dit ook geen issue, maar gewoon vragen idd.Lijkt mij dat een dame die tongzoenen en slikken aanbiedt geen probleem zal hebben om dit met elkaar te combineren.
Wellicht hierop selecteren en het dan gewoon vragen aan de dame?
Gewoon op de gebruikelijke sites, en zeEn waar zijn deze dames te vinden?
...... of ook meedoen.Ja of dat twee dames onderling jouw melkje uitwisselen (en er met bijkomend spuug een steeds groter wordende "sneeuwbal" van maken) en dat jij mag toekijken
Dat dacht ik aanvankelijk ook, maar toch zijn er veel die geen bezwaar maken om in hun mond klaar te komen en desgevallend ook te slikken, maar geen cumkiss of snowballen willen.Lijkt mij dat een dame die tongzoenen en slikken aanbiedt geen probleem zal hebben om dit met elkaar te combineren.
Wellicht hierop selecteren en het dan gewoon vragen aan de dame?
Ehm ja... as you wish...... of ook meedoen.