Snel klaarkomen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb ik al geprobeerd, dan krijg ik hem helemaal niet meer wakker. Iedere keer als de condoom tevoorschijn komt gaat mijne slapen
Heb ik ook. Een condoom is een 'lustkiller'. Het uitpakken uit de verpakking, het geluid van plastic bij het aanbrengen, je pik dat een glimmend plastic ding is geworden, de aanraking ervan die ineens heel anders en veel minder voelt. Hoppa, weg erectie. Daarom neuk ik bijna nooit bij een dvp. Zonder is geen optie. En ik mis het nauwelijks.
 
Het gaat mij steeds makkelijker af… zonder problemen een uur of anderhalf uur volhouden zonder klaar te komen. Ik heb het goed onder controle. Bij deze sessies eindig ik wel mbv een handjevol van de dame
 
Het had ook wel voordelen ik kon gemakkelijk 3 of 4 dames op een avond bezoeken met zoveel dames het bed delen daar kan ik nu maar van dromen. Maar sinds 2 jaar doe ik langere bezoeken met 1 hoogtepunt en de dames helpen daar mee .
Ik heb vanalles geprobeerd om uit te stellen maar de hand aan uw zelf leggen en ouder worden zijn voor mij de oplossing gebleken.
 
Heb ik ook. Een condoom is een 'lustkiller'. Het uitpakken uit de verpakking, het geluid van plastic bij het aanbrengen, je pik dat een glimmend plastic ding is geworden, de aanraking ervan die ineens heel anders en veel minder voelt. Hoppa, weg erectie. Daarom neuk ik bijna nooit bij een dvp. Zonder is geen optie. En ik mis het nauwelijks.
Klopt, kan inderdaad echt een mood killer zijn, vooral als je een ijskonijn hebt.. Echter als de vibe goed is, dan komt het wel goed.

Wat wel heel gaaf is, is dat er dames rondlopen die zonder dat je het doorhebt, een condoom met hun mond om je heer kunnen brengen. Eén keer in blinde paniek bijna een dame van mij afgegooid omdat zij na het pijpen op mij ging zitten en ik niet doorhad dat zij inmiddels een jasje eromheen had gedaan :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan