Algemeen Slutterdayz, Buddha Club, Boom 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb zin om eens te gaan (zou de eerste keer Slutterdayz zijn voor mij), maar mijn vriend kan niet, en met een p(l)aydate zou het echt al wel een goede combinatie moeten zijn van respectvol, betrouwbaar en goedgeschapen 🙃

Met mijn vriend al wel clubs gedaan, en dat verliep altijd prima.. Hij houdt opdringerige mannen of te grote groepen op voldoende afstand. Het lijkt me heerlijk om eens door heel veel pikken kort achter elkaar geneukt te worden, maar in de praktijk gaat de eerste kerel een half uur aan een stuk door met me monotoon rauw te neuken, en dan is het voor mijn kutje al wel goed geweest 😕

Ik wil heel graag eens het sletje zijn dat zich in datzelfde half uur door massa's stijve pikken achter elkaar laat neuken, punt 🔥

Ach, fantaseren kan geen kwaad, I guess.
Kom gewoon af en laat gewoon merken dat je geen langneukers wil maar wel afwisseling ;-) ik ben er morgen en je herkent me aan mijn rode slip ;-)
 
Vandaag was er een super lieve/leuke dame (koppel) aanwezig die actief was wanneer ze zin had en blijkbaar had ze veel zin want toen ik me naast haar zette terwijl ze geneukt werd en ik hun bewonderde kwam er al snel actie en voor ik het wist waren we leuk met elkaar aan het spelen ;-) zij met een leuke pijptechniek en nadien ik met mijn "goed gereedschap" zoals ze zelf zei ;-) kutje knijpen zat ook in het verrassingspakket ;-) thx S ;-)
 
Ik heb zin om eens te gaan (zou de eerste keer Slutterdayz zijn voor mij), maar mijn vriend kan niet, en met een p(l)aydate zou het echt al wel een goede combinatie moeten zijn van respectvol, betrouwbaar en goedgeschapen 🙃

Met mijn vriend al wel clubs gedaan, en dat verliep altijd prima.. Hij houdt opdringerige mannen of te grote groepen op voldoende afstand. Het lijkt me heerlijk om eens door heel veel pikken kort achter elkaar geneukt te worden, maar in de praktijk gaat de eerste kerel een half uur aan een stuk door met me monotoon rauw te neuken, en dan is het voor mijn kutje al wel goed geweest 😕

Ik wil heel graag eens het sletje zijn dat zich in datzelfde half uur door massa's stijve pikken achter elkaar laat neuken, punt 🔥

Ach, fantaseren kan geen kwaad, I guess.
Fanfasie kan toch werkelijkheid worden. Goed aangeven wat je wil, dus elke man max 2-3 minuten je kutje neuken, en dan weer de volgende. Ik wil wel meedoen met je fantasie werkelijkheid te maken. 10 tot 15 man in een half uurtje, of is dat teveel?
 
Fanfasie kan toch werkelijkheid worden. Goed aangeven wat je wil, dus elke man max 2-3 minuten je kutje neuken, en dan weer de volgende. Ik wil wel meedoen met je fantasie werkelijkheid te maken. 10 tot 15 man in een half uurtje, of is dat teveel?
Wel nog aan toevoegen : 2-3 minuten neuken, klaarkomen en dan de volgende… dat is haar fantasie…
 
Laatst bewerkt:
Vandaar dat dit enige preparatie vereist en wat samenwerking met andere dames om de mannen goed voorbereid aan de meet te brengen…..en dus niet zomaar te realiseren is..🤪😎
 
Neen hoor, Henrix, dat meteen klaarkomen na kort neuken heb je verkeerd begrepen. Wat mij betreft mag het tien keer kort neuken zijn, maar dus wel snel afwisselend met andere pikken. Dat is de fantasie 😍😘
Heren, die fantasie moeten wij toch kunnen waarmaken voor deze dame? Angie, wanneer zou je deze fantasie waar willen/kunnen maken? 23 mei bijvoorbeeld?
 
De '2 Years Buddha Club' party van donderdag 11/04 was intens. Het heeft een eindje geduurd vooraleer alle belevenissen en indrukken 'verwerkt' waren. Er was van alles te beleven gaande van softcore MV tot hardcore SM actie en allerlei 'kinky stuff' daar tussenin 😜

Voor de liefhebbers van expliciete reviews heb ik een poging gedaan om een aantal sfeerbeelden te schetsen, 'raw and uncut':
  • Lien werd 'serieel' in de kont genomen. Ze twijfelde of dit wel zou lukken, maar na wat harde spanking, choking, dirty talk en het openspreiden van de billen ging het prima!
  • Leandra slaagde erin om bi-mannen rond zich te verzamelen. Ze vond het geil om te zien dat deze mannen ook wat aandacht voor elkaar hadden.
  • Een single dame, die zich identificeerde als nymfomane buurvrouw, liet zich lekker verwennen door meerdere mannen in een stille kamer. Ze wisselde regelmatig van positie om 'de flow' erin te houden. Dankzij een beetje dirty talk verliep alles goed gesmeerd 💦
  • Carmen ging met een voorbinddildo los op Lien, eerst in de kut, daarna in de kont. Carmen liet zich ondertussen in de kont rammen door mannen uit het talrijke publiek. De mannen werden extra opgehitst 🍆 door dit kontneukspektakel en ze wisselden elkaar af om de intensiteit aan te houden.
  • Een beginnende Meesteres oefende met een zweep op een paar vrijwilligers in de SM kamer. Na een rake harde slag gaf ze een orale beloning, al dan niet gecombineerd met een 'prostaatmassage' ☝️. Dit bleek een zeer efficiënte pijnstiller te zijn.
  • Esmee vroeg om een squirt sessie, en ze heeft er twee gekregen... zonder genade 💦💦
  • Eva daagde uit met haar lekkere kont, en dat bleef niet zonder gevolg 🍆⭐
  • '?' demonstreerde haar hoge pijngrens in de SM kamer ♠️
  • Lien sloot het feestje af met een harde pijp-, neuk- en choke sessie. Bij het spanken van haar klit gingen de squirtsluizen opnieuw open. Een aantal mannen hadden de fontein niet zien aankomen en werden lekker nat gespoten 💦💦💦
Er is die dag uiteraard veel meer gebeurd, maar het was niet mogelijk om overal bij te zijn. Ik ben tevreden met de keuzes die ik gemaakt heb, en de rest zal voor de '3 Years Buddha Club' party zijn. ;)
Donderdag een half dagje me time ingepland. Kijk er naar uit alle dames te plezieren en lees ik hierboven nu dat sommige heren niet zo in vakjes denken. Zelf heb ik dat nog niet echt gemerkt? Of het moest die ene keer zijn dat ik een lieve Franse dame diep vingerde (met 4 vingers) terwijl een geile collega haar anaal nam. Heerlijk vond ze het genietend met een glimlach een kreun en een waterval
 
Wie geweest was leuk ?' ook koppels en singel vrouwen ??
Was super leuk en vooral de aanwezige koppels hebben mij kunnen bekoren, niet dat de vaste dames dit niet kunnen, maar de koppels trokken deze keer mijn aandacht.
Moest Veerle en haar sympathieke parter dit lezen dan mogen ze altijd een pbtje sturen (je weet wel wie Els)
 
Ben donderdag geweest. E'en braziliaanse dame die Frans sprak.....beetje saai in de sex maar een heerlijk curvy dame lekker om te neuken en pijpt goed
Een donkere dame....ik denk lien...maar ik ben niet zo goed in gezichten....en de vorige keer was het zo druk dat ik haar gezicht niet zag,😜 nu was het veel rustiger. Lien pijpt wat te hard naar mijn smaak...maar wat een heerlijk bruin huidje....mannen met ervaring kunnen met ogen dicht voelen dat het een negerinnenhuidje is. ....persoonlijk vind ik dat het lekkerste huidtype on aan te raken. Ik kon het niet laten om twee keer dat heerlijke bruine gezichtje onder te spuiten .....wat een lekkere slet. Als liefhebber van bruine vrouwen is het wel mijn fetisj om zo een meisje door een groep blanke mannen te zien geneukt te worden en heerlijk onder gespoten.....O en ik heb haar ook in het heerlijke bruine kontje geneukt.
Carmen met de beste tong voor.....Nou ja alles wat je met een tong kan doen. Carmen is echt een vieze slet.....heeft mij een keer onder het neuken onder gespoten en een keer toen ik op afstand naar lien stond te kijken...de hele vloer was nat......
De andere dames minder mijn type.....een dame die de hele tijd Si Si roept Mooi lichaam maar niet mijn type ....een paar oudere blanke vrouwen en e'en dame van een koppel die wel lekker was maar die ik niets heb zien doen
Al met Al e'en geslaagde middag......rest mij de vraag......hoe Komen we aan meer donkere sletjes?
 
Zo die Birthday-VIP feestjes, is dat serieus gewoon gratis als je toevallig in die maand verjaart? Dat lijkt bijna t emooit om waar te zijn :)! Ik heb hier nog niet zo veel ervaring mee dus ik vraag het eens voor de zekerheid :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan