Dan was jij de wagen die voor mij reed
Ik dacht al een NL die komt naar Budhaclub
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan was jij de wagen die voor mij reed
Lol. Nou, dan moet je mij maar aanschieten, ik heb niet gelet op wie achter mij reed.Dan was jij de wagen die voor mij reed
Maya, Carmen, Leandra, een blonde Franstalige dame en een blonde dame uit Oost-Europa.Kunnen jullie zo sturen welke dames er daadwerkelijk zijn? Wellicht sluit ik dan over 45 min ook aan
slaapmuts heeft zijn belevenis beschreven toch? Ikzelf was er niet (was dit wel van plan) maar heb mezelf wat in de voet geschoten…niet letterlijk natuurlijk…@Ikzetmijneerstestapjes @slaapmuts BON, ik wil jullie recensie lezen gasten! Deel jullie ervaringen!! hoe was het gisteren? Ik kon niet aanwezig zijn door het werk. Ik keer er wel naar uit!
Ik kan nog niet met mijn oogoperatie....Ik probeer 23/11Ik sta er nu voor de deur. Ben wat vroeg.
Als ze er is laat ik het wel weten.
Hoe weet je de line-up, als ik vragen mag?Ik sta ingeschreven voor Sluterdayz op vrijdag 17 november van 20.00 uur tot 01.00 uur = geweldig dat ik dit in de avond heb gedaan!!!
Slechts €120 voor 5 uur seks met 6 vrouwen = uitstekend!!!
Vooral omdat er MAYA zal zijn voor wie ik aanwezig zal zijn!!!
Comment connaissez-vous le line-up, si je peux me permettre ?
Ik denk dat er heel veel mannen zullen zijnIk heb ook al mijn plaats gereserveerd
Daarom heb ik ook gereserveerd...want feestjes met mannenoverschot bederft de sfeerer zijn 6 foto's van de 6 vrouwen die aanwezig zullen zijn... De tweede foto van boven van rechts is MAYA
Ik denk dat er heel veel mannen zullen zijn
oepsss maya het is de tweede van links = ik verwar altijd mijn linker en mijn rechter Grrrrrrrrr
we kunnen niet wachten om het programma met de voornamen van de meisjes te kennenDaarom heb ik ook gereserveerd...want feestjes met mannenoverschot bederft de sfeer
helaas heb ik net gezien dat Maya vrijdagavond niet aanwezig zal zijn = ik kom dus nietwe kunnen niet wachten om het programma met de voornamen van de meisjes te kennen
Weet iemand toevallig of Lien aan priveontvangst doet? Ennuh, is Nicole dezelfde Nicole als van erotheek Freya?helaas heb ik net gezien dat Maya vrijdagavond niet aanwezig zal zijn = ik kom dus niet
EVA, NICOLE, LIEN, LOUISE, ROOS & JESSSICA
Beterschap xxIk stond wel ingepland maar was helaas ziek ! Xx
Thanks ! Gelukkig alweer beter. Morgen dus gewoon aanwezig in club2beBeterschap xx
Veel plezier al vast.Thanks ! Gelukkig alweer beter. Morgen dus gewoon aanwezig in club2be
Is dat de Italiaanse Eva?Weet iemand toevallig of Lien aan priveontvangst doet? Ennuh, is Nicole dezelfde Nicole als van erotheek Freya?
Thanks ! Gelukkig alweer beter. Morgen dus gewoon aanwezig in club2be
Jep!Is dat de Italiaanse Eva?
Nu snap ik het even niet meer. Bedoelen jullie misschien dat Nicole elders (buiten club Buddha) de Italiaanse Eva is?
Eva is alles behalve Italiiaans....wake up guys ....wie spreekt meestal italiaans en is niet van Italie.........ik kan ook de hele dag si si si roepen hoor ;-)Is dat de Italiaanse Eva?
Dat is ze, squirt om de 5 minuten en roept daarbij wat Italiaans. Mooie meid met mooie borstjes!Ik ben zelf nog maar 1 keer in de Buddha club geweest, maar die Eva is dat die met zwart haar kleine borstjes en heel vaak squirt ?
Of ze een Italiaanse is dat weet ik niet, ik ben niet van de paspoort controle, maar dat ze het in iedergeval vloeiend spreekt dat is me duidelijk. Naast Si, si Cazzo heb ik haar meerdere conversaties horen voeren met italiaanse medewandelaars bijvoorbeeld. Dat dames liegen over hun naam, leeftijd, gewicht dat geloof ik wel. Maar liegen over een andere West-Europese afkomst, dat is nieuw voor mij.Eva is alles behalve Italiiaans....wake up guys ....wie spreekt meestal italiaans en is niet van Italie.........ik kan ook de hele dag si si si roepen hoor ;-)