Gemengde gevoelens, viel wat tegen, zie verder. Zelfde organisatie. Deuren open 20u, start om 21u. Chips en snoep. 4 girls doen de start gevolgd door enkele andere, geen presentatie aldus geen idee wie de koppels, wie de 2 geheime sluts en wie de singles waren, volgens mij kwam ik niet aan het opgegeven aantal, maar dat was niet zo een zorg. Enkele dode momenten zoals bij de Krash party's. Wel 2 engelse 'fotografen' die rondliepen, maar die ook wat meededen, was een beetje raar, ook omdat je op die cameras moest letten... Zoals altijd een rotte appel, een oudere met een piercing op zijn eikel, die kwam overal tussen, heel de avond, was je aan het babbelen met iemand duwde die je opzij en begon hij de meid te bepotelen... Ook op de matrassen had hij voorrang. Klap op de vuurpijl was toen hij Tiger overtuigde om haar te masseren (nou ja, het was onozel gewrijf) met glijmiddel. Het was een one-xxx-show want niemand mocht erbij of Tiger aanraken, hij duwde ons redelijk agressief weg. Op een gegeven moment had Tiger dat gezien en zei "de mannen mogen mij aanraken" maar dat belette hem niet om verder de gasten weg te duwen. De organisatie zag dat gedurende 30 min 20 man 1 meter (!!!) rond het bed zat te kijken en liet die begaan, sorry hoor, maar dat is een gangbang. Na een derde poging en weer een agressieve duw ben ik het afgestapt, dat kan niet dat verpest de hele sfeer.