Algemeen Slutbangerzzz

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was er en heb een prettige avond gehad. Eens de lokatie bekend was leek het me zeker dat het echt was. Het was helemaal niet druk. 25 mannen of zo, en de 4 aangekondigde vrouwen plus nog 2 koppels.
Zou de organisatie/organisator tevreden zijn met 25 man? Al hun inspanningen, berichten, vroegboekkorting, transport? Kan me niet voorstellen dat ze dit als geslaagd zien.
Ze hebben wel een hoop buzz veroorzaakt, wellicht is een volgende bang een grote Bang

Deze nieuwe organisatie probeerde zeker wat buzz te creëren. Normaal gesproken is het GB-aanbod groot in België en Nederland, je moet je onderscheiden van de concurrenten. We zullen zien hoe hun volgende evenement eruit ziet als er een is. Ik was behoorlijk verrast door de autoservice, er was een klein VIP-aspect (ik ben niet naar dit evenement geweest).

Gemengde gevoelens, viel wat tegen, zie verder. Zelfde organisatie. Deuren open 20u, start om 21u. Chips en snoep. 4 girls doen de start gevolgd door enkele andere, geen presentatie aldus geen idee wie de koppels, wie de 2 geheime sluts en wie de singles waren, volgens mij kwam ik niet aan het opgegeven aantal, maar dat was niet zo een zorg. Enkele dode momenten zoals bij de Krash party's. Wel 2 engelse 'fotografen' die rondliepen, maar die ook wat meededen, was een beetje raar, ook omdat je op die cameras moest letten... Zoals altijd een rotte appel, een oudere met een piercing op zijn eikel, die kwam overal tussen, heel de avond, was je aan het babbelen met iemand duwde die je opzij en begon hij de meid te bepotelen... Ook op de matrassen had hij voorrang. Klap op de vuurpijl was toen hij Tiger overtuigde om haar te masseren (nou ja, het was onozel gewrijf) met glijmiddel. Het was een one-xxx-show want niemand mocht erbij of Tiger aanraken, hij duwde ons redelijk agressief weg. Op een gegeven moment had Tiger dat gezien en zei "de mannen mogen mij aanraken" maar dat belette hem niet om verder de gasten weg te duwen. De organisatie zag dat gedurende 30 min 20 man 1 meter (!!!) rond het bed zat te kijken en liet die begaan, sorry hoor, maar dat is een gangbang. Na een derde poging en weer een agressieve duw ben ik het afgestapt, dat kan niet dat verpest de hele sfeer.

Ik schrijf normaal niet maar kon het niet laten na deze GB...
In 3 woorden : heel triestige gangbang.
Over de loft als locatie en het vriendelijk bar personeel heb ik niets dan lof...
Maar het feestje zelf , een uur ons laten wachten voor er actie was en dan met een hele hoop er op springen 🤕.
Veel dode momenten waar sommige meisje meer achter de bar stonden of zelfs aan het afruimen waren .
Het ging zelfs zo ver dat er een oudere man aan een meisje vroeg om haar te masseren...
We stonden er een half uur naar te kijken tot ik hem vroeg of hij daar nu echt plezier aan beleefde en stopte mijn pik in haar poes waarna ik de andere wachtende beren haar verder liet nemen 🎉🥳.
Er zijn veel beter en leukere feestjes in de loft van andere organisaties.
Heb de negatieve ervaringen aan de organisatie laten weten , misschien leren ze er uit en komt het de volgende keer wel goed.
En een goede raad: laat het afruimen voor het bar personeel en het masseren doe dat ergens anders maar niet op een GB waar er 20 man rond staat te wachten en als laatste stop met foto's te maken of te filmen het bederft de sfeer 🥴
Sorry kon het niet laten ...😇

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan