Slutbangerzzz 11 januari

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou ook graag willen gaan, maar je kan enkel met je kaart online een ticket kopen ik heb gekeken of ik ergens een telefoonnummer vind maar dat hebben ze niet. Zelfs een bedrijfsnaam word niet genoemd! Dan wou ik ze een berichtje sturen op hun telegram kanaal maar zelfs dat lukt niet vreemd. Ik wacht wel tot 12/01 eens zien of er mensen zijn geweest.

Kan zijn dat zij uiteindelijk net als de deelnemers edit is.

Op fetlife vroeg iemand wanner de lokatie bekend zal zijn. Een dag op voorhand, antwoordt hij. Dat is toch vreemd.
Je bent niet echt thuis op fetlife merk ik. Jezelf Op going zetten Kan alleen de persoon zelf.

Wat ik vreemd vind is dat die vraag gesteld werd terwijl dat ook al in de fetlife aankondiging stond. Als het op een niet vergunde locatie gegeven wordt of men geen vrije inloop wil is een late locatie opgave niet ongebruikelijk, noch op fetlife, noch in de gangbang wereld. Zelfs op de dag zelf komt voor en soms krijg je het exacte adres pas als je al in de straat bent.

Laatst bewerkt:
Je bent niet echt thuis op fetlife merk ik. Jezelf Op going zetten Kan alleen de persoon zelf.

Wat ik vreemd vind is dat die vraag gesteld werd terwijl dat ook al in de fetlife aankondiging stond. Als het op een niet vergunde locatie gegeven wordt of men geen vrije inloop wil is een late locatie opgave niet ongebruikelijk, noch op fetlife, noch in de gangbang wereld. Zelfs op de dag zelf komt voor en soms krijg je het exacte adres pas als je al in de straat bent.
Ik ben daar ook niet thuis op die site, maar als je grote party houd zoals deze dan wil je toch weten waar het is? Van de week was hun site een tijdje offline wat vreemd is ze hebben zogezegd al 100 deelnemers moet wel een serieuze grote locatie zijn.
Of ze hebben al 5000€ aan ticket geld binnen want de site en link is maar tijdelijk zie foto.

Bijlagen

• IMG_3904.png
    IMG_3904.png
    407 KB · Weergaven: 66
De Loft
aan deur 100 euro
en presale 69.99 euro
dat zijn spotprijzen
Ik ben daar ook niet thuis op die site, maar als je grote party houd zoals deze dan wil je toch weten waar het is? Van de week was hun site een tijdje offline wat vreemd is ze hebben zogezegd al 100 deelnemers moet wel een serieuze grote locatie zijn.
Of ze hebben al 5000€ aan ticket geld binnen want de site en link is maar tijdelijk zie foto.
de drukte zal imens zijn

De Loft
aan deur 100 euro
en presale 69.99 euro
dat zijn spotprijzen

de drukte zal imens zijn
Ja ik heb het gezien bedankt. Weet niet denk je dat het druk gaat worden? Je vind het enkel terug op fetlife of telegram. Op de
Reguliere sites vind je niks terug.
Ik wacht toch nog even Loly is nou ook geen uithangbord. En die andere dames moeten er dan nog eerst wel zijn.

Loly daar heb ik al veel plezier met gehad
die kom je overal wel eens tegen
op een gangbang weet je nooit wat het gaat worden
maar als je weet dat je op andere plaatsen 120 tem 150 euro
moet neerleggen
is de kans dt het hier druk gaat zijn veel groter

Ja ik heb het gezien bedankt. Weet niet denk je dat het druk gaat worden? Je vind het enkel terug op fetlife of telegram. Op de
Ik wacht toch nog even Loly is nou ook geen uithangbord. En die andere dames moeten er dan nog eerst wel zijn.
Op de website van de Loft staat dit feest ook gewoon op de agenda, dus er zal wel een kern van waarheid in zitten (ikzelf heb altijd geleerd; als het te mooi is om waar te zijn, is het waarschijnlijk……)
Maar ik lees hier graag de belevenissen van de deelnemers die 69 euro hebben betaald.

Het is een feestje van liefhebbers voor liefhebbers dat op fetlife alleen al vele geïnteresseerden trok. Travestiesletjes als ik zijn dol op pikken en sperma. Het is dan ook niet verwonderlijk dat een aantal van hen interesse heeft getoond om mogelijk aan te schuiven bij dit feest (kan zelf helaas niet maar zou dolgraag gaan). Of/hoeveel tgirls er daadwerkelijk aanschuiven (bovenop de geboren dames die zijn ingehuurd of als liefhebster aanschuiven) weet ik niet maar het kan dus zijn dat er zich een of meer tgirls onder de bezoekers bevinden. Zie hun maar gewoon als medebezoeker of als extraatje dat je er gratis bij krijgt en waar je al dan niet wat mee kunt doen. Ik noem dit maar even voor de paniekvogels die mochten ze daadwerkelijk opduiken (moet nog blijken) dat een enorme domper vinden.
Alsof iedere heer iedere dame zo bekoort.

Laatst bewerkt:
waarom is loly geen uithangbord? lijkt me een geboren slet (maar zelf nog niet mee gespeeld, vandaar mijn vraag)

Terug
Bovenaan Onderaan