slechte service eigen schuld?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
3.722
09/10/21
5.185
20
Ik zat aan een forumlid te denken die mij altijd adiseerde om alleen dames te bezoeken met goede recensies. Hij heeft altijd goede service omdat hij bijna niet gokt op safe speelt en eerst onderzoek doet voordat hij een dvp bezoekt. Daarom ook de vraag aan jullie is het niet onze schuld dat wij slechte service krijgen. Is het niet veel verstandiger om juist eerst goed te zoeken naar een betrouwbare dame inplaats van haastige beslissingen maken op basis van geilheid?

Laatst bewerkt:
Ik zat aan een forumlid te denken die mij altijd adiseerde om alleen dames te bezoeken met goede recensies. Hij heeft altijd goede service omdat hij bijna niet gokt op safe speelt en eerst onderzoek doet voordat hij een dvp bezoekt. Daarom ook de vraag aan jullie is het niet onze schuld dat wij slechte service krijgen. Is het niet veel verstandiger om juist eerst goed te zoeken naar een betrouwbare dame inplaats van haastig beslissingen maken op basis van geilheid?
Nee nooit haastig doen ,maar als je zelf gewoon gedraagt en duidelijk zegt wat je wil bij de dame en haar met respect benadert stoot je hoofd niet ( het kan altijd gebeuren dat het niet klikt ) dat je uitgaat alleen van het uiterlijk ,de mooiste zijn niet altijd de beste ,maar wees altijd duidelijk tegenover de dame ,en als ze iets niet wil nooit door zeuren ook niet met extra geld beginnen nee is nee ,kan je zelf beslissen of de date door gaat of niet

Lastige vraag. Er zijn genoeg fantastische sekswerkers die uitstekende service bieden maar geen reviews hebben. Je kunt dus niet alleen op recensies afgaan, zeker omdat deze niet altijd objectief zijn. Soms schrijft iemand een negatieve review puur uit frustratie, bijvoorbeeld omdat diegene is afgewezen.

Tegelijkertijd, als er overweldigend veel negatieve ervaringen zijn met een sekswerker, is de kans natuurlijk groter dat jouw ervaring ook tegenvalt.

Daarnaast geldt: als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, kan dat teleurstellend uitpakken, maar veel betalen is ook geen garantie voor een geweldige ervaring. Een persoonlijke klik speelt een grote rol, net als de houding van de klant. Ben je als klant een vervelend mens, dan kun je niet verwachten dat het een mooie tijd zal zijn.

ik heb over 2024 en 2025 maar 1x een slechte date gehad. En dat is de dame van de recensie die ik heb geschreven.

Is dit mijn eigen schuld? Daar kan ik 2 antwoorden op geven:

Ja. Dit was mijn eigen schuld. Ik had de recensies moeten lezen, dan had ik kunnen weten dat het niks was.

Nee. Het is niet mijn schuld. Ik heb duidelijke afspraken gemaakt voor tijd en prijs.
Ik was ruim op tijd, gebeld dat ik er was...Ik was fris en netjes. Bij aankomst beleefd en praatje kunnen maken. Ik wilde er echt een leuk uur van maken. Uiteindelijk heeft de dame zich niet aan de gemaakte afspraken gehouden.

Ik probeer ondanks negatieve adviezen toch wel eens daar doorheen te prikken. Soms lukt dat, soms niet. Ik probeer dus een dame wel een kans te geven.
Maar kansen van meteen een uur, dat gaat niet weer gebeuren!

Een beetje onderzoek (hier) is altijd meegenomen. Zal sowieso in je voordeel werken. Afhankelijk van waar je de lat legt qua service kan een date bij een DVP met goede recenties natuurlijk wel tegenvallen als de klik er gewoon nèt niet is. Tenminste, da's mijn ervaring.
Op safe spelen bedoel ik niet alleen recensies lezen maar de tijd nemen om eerst goed de advertentie door te lezen. De dvp via Whatsapp vragen stellen wat de mogelijkheden zijn zodat je bij aankomst niet voor verrassingen komt te staan. Kijken hoe ze reageert is ze bv vriendelijk en netjes, Ik denk dat veel wandelaars daar geen gebruik van maken maar eerder haastig een afspraak regelen op goed geluk.

Laatst bewerkt:
Daarom ook de vraag aan jullie is het niet onze schuld dat wij slechte service krijgen.
Het is echt heel simpel, dat is gewoon per situatie verschillend.

Soms ligt de schuld bij de dame.

Soms ligt de schuld bij de heer.

Soms zijn beiden schuldig.

Soms is niemand schuldig.

Soms begaat een dame met prachtige recensies een keer een misstap.

Soms gaat een heer met een brandschone track record de fout in.

Wat ik wel weet, als we met z'n allen alleen maar dames met goede recensies zouden bezoeken, zouden nieuwe dames nooit aan klanten komen.

Wat ik wel weet, als we met z'n allen alleen maar dames met goede recensies zouden bezoeken, zouden nieuwe dames nooit aan klanten komen.

Maar dan weet je iig wel wat je kan verwachten!

En nieuwe dames komen heus wel aan hun klanten, want het aantal mannen die naar de dames gaan is een stuk groter dan de hoeveelheid die dit forum kent. En zelfs als ze dit forum kennen is dat nog geen garantie dat men een nuttige recensie bijdrage schrijft.
Er zijn nog steeds veel forumleden die weigeren ( of te lui zijn ) om recensies te schrijven 🤷‍♀️

Het is heel simpel
Recensies zijn momentopnames en ieder zijn eigen interpretatie van het moment samen
Maw dat wil dus helemaal niks of vrij weinig zeggen over de service.

En laten we heel eerlijk zijn, dit forum is nu niet echt representatief voor mensen die bezig zijn met deze hobby zowel man als vrouw.

Als jij een dame leuk vindt en die heeft geen recensies, boeiend.
Misschien wil ze dat wel niet eens(ken genoeg dames die dat niet willen). En waarom ze niet willen zal me mijn reet roesten.

Niet iedere dame heeft een bevestiging nodig dat ze goed is.

Wat schuld aangaat ligt 50% er van in jou handen. Als je weet van jezelf, dat je heel de date een gentleman was en je gedragen hebt. Dan weet je dat je weinig jou weinig tot geen schuld treft.

Je moet er wel altijd rekening mee houden dat we allemaal mensen zijn. Met de ene persoon kom je beter overeen dan met de andere. Daar moet je ook rekening mee houden als je een andere zijn review leest.

Het kan zijn dat ik bv een heel goede ervaring heb met met dame X en een goede review schrijf over die dame. Dan kan het zijn dat een andere klant die een slechte ervaring heeft met haar. Denkt dat klopt niet.... bij mij was het totaal anders.

Ik zat aan een forumlid te denken die mij altijd adiseerde om alleen dames te bezoeken met goede recensies. Hij heeft altijd goede service omdat hij bijna niet gokt op safe speelt en eerst onderzoek doet voordat hij een dvp bezoekt. Daarom ook de vraag aan jullie is het niet onze schuld dat wij slechte service krijgen. Is het niet veel verstandiger om juist eerst goed te zoeken naar een betrouwbare dame inplaats van haastige beslissingen maken op basis van geilheid?
Een hele interessante stelling.

Ik denk dat je al 50% betere service hebt als je onderzoek doet en op gevoel afgaat.

Als iemand al tijdens de app niet fijn aanvoelt, ga dan ook niet.

Lees iemands advertentie. Is deze echt geschreven om een leuke tijd te hebben of is deze enkel geschreven om geld binnen te halen.

Kijk goed naar de mogelijkheden en prijzen. Komen die overeen met jouw gedachtes?

Last but not least, heb geen verwachtingen. Als je er open instaat dan zul je aangenaam verrast worden vaak. Als je een dame aan standaarden van een ander gaat houden dan zet je jezelf op voor mislukking.

Ik probeer ondanks negatieve adviezen toch wel eens daar doorheen te prikken. Soms lukt dat, soms niet. Ik probeer dus een dame wel een kans te geven.
Maar kansen van meteen een uur, dat gaat niet weer gebeuren!
Ik had hier laatst ook een topic gezien van een knappe zuid amerikaanse dame met slechte recensies. De dame zag er echt aantrekkelijk uit maar ze had meerdere slechte recensies en dan niet één of twee maar een stuk of 8. En toch waren er forumleden hier die haar wilden bezoeken in de hoop dat zij wel geluk hebben. Uiterlijk speelt een hele grote rol en dat zie je bij veel forumleden dat ze de verleiding niet kunnen weerstaan zelfs bij vele waarschuwingen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan