Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dat rode jurkje ook...
Maar 150 p/u en nzc, dus ik vertrouw het niet.

Goede radar, want ze is compleet nep. Het is niet eens een latina, maar deze zeug:

Wie weet wat er onder dat rode jurkje hangt...

Lekker deze!

Wel benieuwd naar de achterliggende gedachte m.b.t. "Lexus 12"

Ik heb het haar niet gevraagd, maar ze gaf in onze gesprekken in ieder geval aan dat dat 1 van de 2 auto's is waar ze gecharmeerd van is.

Goede radar, want ze is compleet nep. Het is niet eens een latina, maar deze zeug:

https://www.kinky.nl/advertenties/7308675-selena
Huh. Das een compleet andere, maar dan ook echt compleet anders?

Ik heb het haar niet gevraagd, maar ze gaf in onze gesprekken in ieder geval aan dat dat 1 van de 2 auto's is waar ze gecharmeerd van is.
Die meid is hier net een dag en jij hebt het al met haar over auto's gehad in je gesprekken met Melissa?

Een Lexus 12.... intrigerend.

Huh. Das een compleet andere, maar dan ook echt compleet anders?

Ja, compleet andere meid. Uiteraard vooraf nog bevestiging gevraagd, maar dit soort types zijn zo brutaal dat ze je gewoon voorliegen en dan verwachten dat je blijft als je bent afgereisd. Waarschijnlijk omdat genoeg mannen dat ook doen.

Die meid is hier net een dag en jij hebt het al met haar over auto's gehad in je gesprekken met Melissa?

Een Lexus 12.... intrigerend.

Haha ja, ze had vandaag voor mij al een half dozijn man over haar heen gehad, dus ik dacht een ontspannend gesprekje kan geen kwaad.

Terug
Bovenaan Onderaan