Kan je het filmpje even delen?Ik heb een Recensie op kinky geschreven.
Zeker de moeite waard.
Of was jij dat niet?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKan je het filmpje even delen?Ik heb een Recensie op kinky geschreven.
Zeker de moeite waard.
Ja ik heb inderdaad een filmpje gemaakt hahahahaKan je het filmpje even delen?
Of was jij dat niet?
Wat is jouw naam op Kinky? Ook ik heb haar recente gegevenJa , die Mimi is een toppertje.
Ik heb haar zonder gedaan. In haar gekomen en daarna ging mij gewoon nog pijpen maar helaas kon ik haar mondje niet volspuiten.
Soms moest ik haar even helpen met een beetje meer deep te laten pijpen maar ze laat eigenlijk bijna alles toe
Ik heb een Recensie op kinky geschreven.
Zeker de moeite waard.
Kan je haar aanbevelen? Ik ben nog nooit naar een dvp prive geweest alleen bij de ramenWat is jouw naam op Kinky? Ook ik heb haar recente gegeven
Wat is jouw naam op Kinky? Ook ik heb haar recente gegeven
MR QWat is jouw naam op Kinky? Ook ik heb haar recente gegeven
Als je lekker in haar wilt spuiten en je vindt het niet erg om dat ze communicatief niet zo goed is en je hebt er minimaal €150 voor over, dan zeker weten !Kan je haar aanbevelen? Ik ben nog nooit naar een dvp prive geweest alleen bij de ramen
.Kijk, .... het is jouw advertentie waardoor ik mijn eigen creampie in haar op de film heb gezet.
Vraagt ze extra voor anaal enz of zit dat in de prijs?Als je lekker in haar wilt spuiten en je vindt het niet erg om dat ze communicatief niet zo goed is en je hebt er minimaal €150 voor over, dan zeker weten !
Anaal moet je even vragen. Dat weet ik niet . Voor filmen vroeg ze wel extra maar dat is normaal denk ikVraagt ze extra voor anaal enz of zit dat in de prijs?
Vraagt ze extra voor anaal enz of zit dat in de prijs?
Kan best. Anaal is toch ander koek en intensiever voor een persoon. Bij mij gaat er niks in m'n billen voor geen goudWat ik op het andere forum lees is Anaal € 50 extra bij Mimi.
Wat bedoel je? Met al genoemd ?
Is ook een draadje van. Wisselende reacties. Ben wel eens bij haar geweest en was niet echt onder de indruk, redelijk passief
Mooi lichaam. Zeker het proberen waardWat bedoel je? Met al genoemd ?
Ik zou deze wel een keer willen uitproberen. Maar wordt lastiger nu dat ik samen met een vrouwtje ben .
Een CIM moet wel haalbaar zijn.
Maar dan zal ik zeker weer een review schrijven . Jammer dat sommige reviews niet meer zichtbaar zijn omdat deze vrouwen ze uit hebben gezet…..
Dat zeker daarom vroeg ik me af of ze hier bij skinny al genoemd wasMooi lichaam. Zeker het proberen waard
Maar dan zal ik zeker weer een review schrijven . Jammer dat sommige reviews niet meer zichtbaar zijn omdat deze vrouwen ze uit hebben gezet…..
Ik kinky schrijf ik zoveel mogelijk . Ik ben niet van een dubbele boekhoudingDaarom is het ook fijn als men hier op het forum een recensie schrijft
Wat bedoel je met rldGeen ervaring mee, maar vond het zelf een hoop geld voor een dame die op RLD werkt (gaf ze zelf aan dat ze daar zit)
Rijks Luchtvaartdienst? Of toch Red Light DistrictWat bedoel je met rld
Ahnok. Omdat ze ju in rotterdam werkt en daar is geen red light districtRijks Luchtvaartdienst? Of toch Red Light District
Is nog steeds een dubbele boekhouding. Check gewoon mijn naam en de reviewsNadeel van Kinky is dat als een dvp de recensies uitzet dat je dan niks meer kan lezen en weten over de kwaliteit van de dvp. Daardoor loopt een anders dus kans op geld weggooien omdat de dvp slecht is terwijl het niet nodig was. En dubbel schrijven is niet nodig want je kan de tekst kopieren en plakken
Tja, je moet het zelf weten, maar op het nzc.be forum lees ik dat een bezoeker zeer waarschijnlijk, recent (afgelopen maand) Chlamydia bij haar heeft opgelopen.Ik ken de ervaring dat niet alles klopt in een advertentie. Bij Mimi klopt alles wel. Ze laat zich bare neuken en je mag lekker diep in haar grotje klaarkomen
Thanks! Na al die positieve reviews op Kinky te hebben gelezen had ik ook weers eens zin in een uurtje bare, zeker als ze het laat filmen. Had ze eerder vandaag gecontacteerd dat ik haar volgende week wilde bezoeken. Toch maar niet doen na het lezen van het topic op nzc.be, jammer.Tja, je moet het zelf weten, maar op het nzc.be forum lees ik dat een bezoeker zeer waarschijnlijk, recent (afgelopen maand) Chlamydia bij haar heeft opgelopen.
Jammer dan, maar ik pas.
Ik hoop dat ik daarvoor op visite wasTja, je moet het zelf weten, maar op het nzc.be forum lees ik dat een bezoeker zeer waarschijnlijk, recent (afgelopen maand) Chlamydia bij haar heeft opgelopen.
Jammer dan, maar ik pas.
Tja, natuurlijk schrikt iedereen van deze berichten, ook Mimi. Ze heeft zich laten testen in Duitsland en de uitslag was negatief. Ook ik ben negatief getest na 29 dagen. Neemt niet weg dat NZC Russisch roulette blijft. Daarvoor hoef je je kop niet in het zand te steken.Ik hoop dat ik daarvoor op visite was