Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of ze slank-skinny-petite is, dat laat ik nog maar even in het midden...maar dan dit:

"...Let op: ik ontvang niet en ik doe de eerste date nooit intiem (dus geen sex, beffen, vingeren), stel we hebben echt een leuke klik kunnen we bij vervolg dates een stapje verder gaan, ik ben zeer selectief met wie ik intiem ben, zie het dus vooral als een challenge… we bouwen zo ook de spanning op sinds we niet de eerste ontmoeting gelijk al alles vrijgeven ..."

En dat voor slechts (minimaal) 300 euro :ROFLMAO:
Ik gok Roemeens ipv Italiaans...maar idd skinny/petite (y)

ik ben zelf fan van Sofia, sinds kort weer te bezoeken in Alkmaar. Ze heeft een prachtig strak lijfje.
https://www.kinky.nl/advertenties/6389248-sofia
Heb je die ook wel eens bezocht dan? Zie geen reviews van haar namelijk.
Als die nog eens naar beneden afzakt naar regio Amsterdam...

En van Gina. Ook weer sinds kort te bezoeken, maar dan in Amsterdam. Zij is wel wat langer (1,75m) maar ook een mooi afgetraind lijf.
https://www.kinky.nl/advertenties/4447823-gina
Die is bij iedereen wel bekend inderdaad. Niet "wat" langer 🪜, maar wel een mooi lijf idd.

Heb je die ook wel eens bezocht dan? Zie geen reviews van haar namelijk.
Als die nog eens naar beneden afzakt naar regio Amsterdam...

Die is bij iedereen wel bekend inderdaad. Niet "wat" langer 🪜, maar wel een mooi lijf idd.
Ja, ik heb Sofia in december bezocht toen ze in Tilburg zat. Haar borsten zijn wat minder vol dan de foto's doen vermoeden, maar nog steeds heel mooi en haar lijfje en karakter zijn fantastisch. Kon ook heerlijk pijpen en anaal was ook mogelijk ondanks mijn formaat. Ze was er echt op uit om mij een fijne tijd te bezorgen en dat is zonder meer gelukt. Dus de onofficiële recensie is vijf sterren.

Zij is echt petite slank en klein. Heel leuk poppetje maar wel grote (fake) borsten.

Ze zit de komende dagen in Den Haag.

Terug
Bovenaan Onderaan