Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
niks mis mee met die dame..
ruimschoots in orde👍🏻
Bij Hans Anders is de tweede bril gratis!
Ik bezoek nog steeds regelmatig Luisa, omg wat kan die neuken. Zo klein, slank en flexibel.
Echt een aanrader als je in Rotterdam bent.
Oh ja, ze spreekt geen Spaans want ze komt uit Brazilië en werkt meestal woe- t/m zondag.
Volgens mij gaat het topic toch echt over JONGE dvp's...

Ze heeft een normale bouw, dus valt niet binnen het ideaal voor dit topic. Maar nogmaals, er worden veel meer dames buiten het ideaal gepost. Dit houdt het topic in ieder geval levendig, dus reden tot al te veel discussie hoeft dat verder ook niet te zijn.

Verder wens ik jullie veel plezier met de betaalde bezoekjes aan AH-meisjes.

Ze heeft een normale bouw, dus valt niet binnen het ideaal voor dit topic. Maar nogmaals, er worden veel meer dames buiten het ideaal gepost. Dit houdt het topic in ieder geval levendig, dus reden tot al te veel discussie hoeft dat verder ook niet te zijn.

Verder wens ik jullie veel plezier met de betaalde bezoekjes aan AH-meisjes.
albert heijn meisjes?

Volgens mij gaat het topic toch echt over JONGE dvp's...
Je hebt helemaal gelijk joh...
Ik was al bang nog deze reactie, maar voor €55 neuk ik de sterren van de hemel en haar gezicht is wel wat ouder maar verder echt een lekker slank klein en flexibel ding.
En ze weet precies hoe ze me keihard kan laten klaarkomen...
Ik zou zeggen probeer haar maar eens.

I will (try to) never say that there is anything wrong with the lady in question @richard Snep, each to their own.

It's all a matter of personal taste ;)

Also, no limit can be imposed, I don't have that option as a topic starter (unfortunately) @pm69.

Just like I, unfortunately, cannot change the title of this topic, because I would have liked to make it a bit more nuanced.

I can only hope that people who express their tips or opinions here, that it is purely and solely about what the title of this topic says:

Slim, skinny, petite ladies

(where I could have put it better (for example):
Slim or skinny (<55kg), but petite (<1.65) ladies (20-30 years)

Besides, it's all relative.
The lady who is mentioned last here is indeed very petite.

But that's where it ends, for me. For me she is what I call "too much".
That may be perfectly fine for someone else.

I (usually) find it a huge plus that she has a lot of tattoos, while for others this is a no-go @Henkpiet1122

For me <1.65 is petite, but for others 1.70 is still petite.
It just depends on how tall you are...But I think it's an unwritten rule that 1.60 or smaller is really just petite.

Then weight, which also plays a role (in my choice). For me that is -depending on the length- 55kg or less. But if you weigh 90 yourself, well...then 60 or 65 might be fine too.

Then age...for me young is: 18-25 years
But perhaps that also depends on one's own age.
Still...the older I get, I keep looking at my 20-25 year old preference.
This can be different for everyone.

But as a topic starter I am looking for:

<1.65
<25 years
<55kg

Preferably with tattoos and a smooth, milky white skin.

(and then for me personally Asian ladies (usually) also fall out, and also the ladies who offer NZC . The latter is a pity by the way, because there is often a lady among them who falls under what I am looking for)

That's why I started this topic in July 2021, but I also deviate a lot, because otherwise it would be nothing at all:ROFLMAO:

The fact that all sorts of things are mentioned here is fine.
What (among other things) I'm looking for...you unfortunately find very little. And what I say, for someone else the tip may be interesting. I can filter myself.

If I don't like it, I look further.
If I like it, I will probably visit her;)
:D

Bijlagen

• Capture11.JPG
    Capture11.JPG
    28,6 KB · Weergaven: 25
Oh wow!
Dat ik dat nooit eerder heb gezien! Jij bent mijn reddende engel, dank je wel. Sinds 2000 op Kinky, maar ik heb dit nooit geweten.

Wil je hier een topic van maken misschien? Dan kunnen we namelijk deze site binnenkort wel opdoeken! Geen topic doet er nu nog toe.

En weet je? Kinky laat ook reviews zien! Dus...wat doen we hier nog?

Oh wow!
Dat ik dat nooit eerder heb gezien! Jij bent mijn reddende engel, dank je wel. Sinds 2000 op Kinky, maar ik heb dit nooit geweten.

Wil je hier een topic van maken misschien? Dan kunnen we namelijk deze site binnenkort wel opdoeken! Geen topic doet er nu nog toe.

En weet je? Kinky laat ook reviews zien! Dus...wat doen we hier nog?
Nou, geen topic doet er nog toe, deze site opheffen… Dat is wel heel kort door de bocht.

En over die reviews op Kinky: daar heb ik niet altijd even veel vertrouwen in. Ik vertrouw de reviews hier veel meer.

Nou, geen topic doet er nog toe, deze site opheffen… Dat is wel heel kort door de bocht.

En over die reviews op Kinky: daar heb ik niet altijd even veel vertrouwen in. Ik vertrouw de reviews hier veel meer.
Hij is de Oscar Wilde van dit forum met wannabe-sarcasme in zijn aderen, we moeten alle threads met tips en informatie sluiten als we zijn commentaar lezen, maar als je daar gewoon zit en elke dag elk meisje met haar 7e generatie achtergrond controleert om misschien eens in de 3 maanden een van de honderd te bezoeken, dat is normaal

belgisch nummer ook !
Is iemand al bij haar geweest?

Hello my name is Candy 😊 My price is 1 hour 200 and 30 minutes 150, I tell you beforehand that we could do everything in sex. Be careful, safe sex 😋😏 Tell me what you want to do? And what time do you want to meet?

Ze werkt nu in Gent, België.

Ik heb al eerder een ervaring met een Latina poppetje gehad en dat viel
heel vies tegen (zie mijn recensie over Megan). Dus ik wil eerst afgaan op een paar goeie recensies.

Laatst bewerkt:
Hij is de Oscar Wilde van dit forum met wannabe-sarcasme in zijn aderen, we moeten alle threads met tips en informatie sluiten als we zijn commentaar lezen, maar als je daar gewoon zit en elke dag elk meisje met haar 7e generatie achtergrond controleert om misschien eens in de 3 maanden een van de honderd te bezoeken, dat is normaal
🤣🤣🤣

Touché 😉

Terug
Bovenaan Onderaan