Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand haar al geprobeerd?
https://www.kinky.nl/advertenties/3328792-monika

Ja ik. En ik trof niet de dame van de foto's. Ze is wel klein, maar niet petite. Beetje een buikje, en echt hele grote borsten voor zo'n kleine vrouw. Leeftijd kun je 10 jaar bijdenken.

Wel een leuk snoetje, en pzc doet ze wel lekker. Voor de rest niet echt bijzonder.

Had eerder ook met deze afgesproken:

https://www.kinky.nl/advertenties/6515959-alisha

En toen kwam ik bij dezelfde dame uit als toen ik met 'Monika' afsprak. Dus foto's van Alisha kloppen ook niet.

Van dit groepje is het gokken welke dame je krijgt, soms tref je de dame van de foto's, en soms niet.

Hey allemaal, ik bezoek deze site meestal zonder in te loggen, dus ik zie regelmatig al jullie berichten. Wat betreft de term 'petite' heeft iedereen zijn eigen definitie. Voor mij betekent het ofwel echt heel slank, of klein met een normaal postuur. Als ze klein en slank is, is dat voor mij de perfecte combinatie. Daarom heb ik waarschijnlijk bijna elke dame onder de 1,55m en de meeste onder de 1,60m bezocht.

Hier zijn een paar dames die ik de afgelopen tijd heb bezocht, en ik raad ze aan als je nog twijfelt:

Luna

Ze is echt klein, en ik geniet ervan om tijd met haar door te brengen omdat ze ongelooflijk flexibel is en openstaat voor bijna elke positie die ik wil. Hoewel ze geen grote fan is van vingeren of likken, doet ze het wel. Verder geeft ze geweldige Franse kussen, en je voelt echt een diepe connectie met haar. Het is alsof ze perfect aanpasbaar is aan je verbeelding—net als een Lego-steentje dat je op elke gewenste manier kunt vormgeven.

Selena

Hoewel Selena mooi, schoon en een vleugje Latijnse elegantie heeft, is ze helaas niet de moeite waard. Ze klaagt voortdurend en zoekt excuses om de afspraak vroegtijdig af te breken. Als je haar een uur boekt en binnen de eerste 10 minuten klaar bent, kun je de resterende 50 minuten vergeten—ze gaat waarschijnlijk naar de badkamer, komt terug en stuurt je naar huis. Ze kust helemaal niet, en iets ruwere seks kun je ook vergeten; dat staat ze gewoon niet toe. Ze verpest de sfeer volledig en is zonde van je geld. Eerlijk gezegd zou ik haar zelfs niet bezoeken als ze 20 euro per uur zou vragen.

Slavic Luna

Ik heb onlangs een recensie gedeeld over de nieuwe Slavische Luna, die waarschijnlijk binnenkort zichtbaar zal zijn. Ze is een van de meest slanke en fitte dames die ik heb ontmoet en hoort zeker in de petite-categorie. Voor mij is ze een perfecte match, en ik raad haar ten zeerste aan. Hopelijk geniet je net zo van haar als ik!

Mariam Rotterdam

Ik bezocht Mariam in Rotterdam, en ik denk dat ze het echt waard is. Ze doet alles wat ze in haar profiel beschrijft. Een scène die ik me nog goed herinner, is dat we beiden stonden, en terwijl ik haar optilde, werden de dingen behoorlijk intens. Ze is ongelooflijk flexibel, en alles wat ik over de eerste Luna zei, geldt ook voor haar misschien zelfs nog meer. Liefhebbers van kleine dames, voeg haar zeker toe aan je bucketlist!

Als ik me nog meer dames herinner of als degene die ik eerder heb bezocht weer actief worden, zal ik mijn ervaringen delen. Hopelijk heb je hier iets aan!"

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan