"Even" naar Berlijn?
Als je alleen voor haar die kant op gaat, wordt dat een dure wip..
Als je alleen voor haar die kant op gaat, wordt dat een dure wip..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMen was voornamelijk positief en ik kan dat beamen. Het enige punt van aandacht is de soms trage reacties van haar kant als je af wilt spreken. maar Verder vind ik haar echt de moeite waard.
Hier staan al enkele eerdere ervaringen van anderen:Heren, kan iemand die in Rotterdam woont even 100€ voor 30 minuten neertellen en ons berichten over hoe goed die naturals zijn, hoe oud Sofia/Ania echt is, of ze enigszins gemotiveerd is en hoe in de basis het pijpen/neuken met deze 1.55 meter tellende dame is?
Als het enigszins mee valt volg ik en zal ik uitgebreid verslag doen.
Ja, dat weet ik, maar dat is eigenlijk maar 1 mening. Het idee van de andere persoon in dat huis spreekt me iig helemaal niet aan.Hier staan al enkele eerdere ervaringen van anderen:
Recensie - Ania/Sofia, Almere (vh Voorschoten, Amsterdam, Zaandam, Leeuwarden)
Getriggerd door die zeer mooi uitziende meloenen via Kinky kon ik het niet laten om met deze dame af te spreken. Ontvangt in Rotterdam-Zuid in de buurt van Slinge, gratis parkeren, flatwoning.. En inderdaad, haar borsten waren 100% en zagen er absoluut geweldig uit. Cup F!:p Rest van lichaam...www.girlsreview.nl
Is die Sally nog actief?Wat we met zekerheid weten:
De paar ervaringen die ik kon vinden deden me allemaal denken dat het een soort iets oudere Sally (mijn favo uit dat Zuid-Oost hotel) is.
Dat zou prima kunnen zijn voor mij.
Knap, echt supergoede naturals, dat is genoeg.
Ik dacht van niet, maar iemand stuurde me een berichtje dat ze er vorige maand kort was. Als dat zo is heb ik dat helaas helemaal gemist.Is die Sally nog actief?
Valt mee. Dames zijn overigens ook NederlandstaligKlinkt goed, aanvaardbare prijzen. Locatie ligt niet echt gunstig, maar wie weet is daar een mouw aan te passen.
Bestaat er een link?De liefhebbers van dit type dame , zouden eens Le BaronHeerewaarden kunnen bezoeken. Er zijn 2 leuke Braziliaansen , Christiana en Samantha die aan jullie smaak voldoen
Zijn begin 30 maar zien jong uit.
Christiana , 1m65 , slank , zeker F cup
Samantha , 1m70 slank/ normaal grote D cup
Tongen mogelijk , prijs 40 / 50 half uur en de service heel goed. Wel ff bellen of ze er zijn uiteraard