Slanke Dames met Natuurlijke Grote Borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik meen dat ze een behoorlijk tarief rekende voor een onderonsje, dat was en is voor mij de hoofdreden haar niet te bezoeken en qua uiterlijk zijn er vrouwen die misschien interessanter zijn.
Voorlopig zijn de rondingen van Natasja uit Den Haag -denk ik- de grootste die ik tot nu toe heb mogen aanraken.
 
Pielcanela is gewoon echt niet mijn type.

Net die Natasja gechecked en die vind ik qua totaal-lijf ook beter bij de Dames met Grote Borsten categorie passen.

Dan heb ik liever de opvallend knappe meiden van 21-28 met een natuurlijke cup C of D, het gaat mij niet puur om het gewicht per tiet per kilo, het totaalplaatje moet kloppen.

Daarom vond ik Ania wel nog net binnen mijn voorkeur-smaak passen. Slank lichaam, echt enorm grote borsten.

Wel voorbij de leeftijd wat mij betreft. Want rond de 40 en echt meer een vrouw dan een mooie meid.

Daardoor als vriendin geschikter voor mij, maar qua betaal-sex bezoek ik graag mijn ideale doelgroep.

Nu in een relatie met iemand die aan alle aspecten voldoet, dus ik mag sowieso niet klagen (zie het andere topic), maar natuurlijk kijk ik hier nog wel gretig mee.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan