Voor de eerste keer bij Skylar geweest en het was genieten! Alleraardigste dame met een voor mij heerlijk donker vol lichaam. Ontvangst in haar woning was prima. Normaal gekleed deed Skylar de deur open en liepen door de gang naar de slaapkamer. Alles netjes en fris qua ruimte. Skylar maakt eerst duidelijk wat de regels zijn van de ontvangst, wel zo prettig dat er van beide kanten geen verrassingen zijn wat (met name) niet kan. Vervolgens vooraf betaald waarna we beiden uit de kleren gingen.
Nadat we naast elkaar op het bed gevleid waren begonnen met strelen en heerlijk zoenen. Skylar heeft prachtige volle zachte lippen en een zijdezachte huid. Uit zichzelf begon ze na een paar minuutjes heerlijk rustig te pijpen (ZC op mijn verzoek). Om niet te snel te komen moest ik haar een paar keer stoppen, waarna ze iedere keer lekker op mij kwam liggen of af en toe mijn pik lekker tussen haar borsten te laten glijden.
Ik had aangegeven aan Skylar dat ik een groot liefhebber ben van oraal en dus was het dan ook tijd om mijn lippen en tong op haar intieme delen los te laten gaan. Met Skylar liggend op haar rug was een heerlijk fris kutje mijn deel en ik heb er van genoten. Afwisselend teder en wat ruiger, waarbij Skylar zelf met bekkenbewegingen nog wat bijstuurt. Naarmate ik geiler werd ook haar aarsje meegenomen en deze was net zo fris. Nu ik het opschrijf en eraan terug denk krijg ik spontaan weer een erectie
Om het uitzicht en de bereikbaarheid van haar kont en aarsje te optimaliseren vroeg ik of Skylar op haar knieen wilde gaan en dat deed ze met plezier. Hierdoor kon ik dieper met mijn tong in en rond haar kont en mijn vingers gleden diep in haar warme kutje. Brrr wat lekker
Uiteindelijk heeft Skylar mij met haar pijpkunsten laten klaarkomen. Het is niet toegestaan om in haar mond of gezicht klaar te komen, dus netjes laten weten dat ik klaar zou komen en het laatste zetje werd met haar hand geklaard, waarna ik mijn eigen buik onder kliederde. Skylar heeft me vervolgens netjes met doekjes schoongeveegd, waarna we nog even gekroeld en gezoend hebben. Toen was het tijd om mij aan de wastafel in de badkamer op te frissen. Kleren weer aan in de slaapkamer en met een zoen afscheid genomen van lieve en mooie Skylar.
PS uiteindelijk geen intiem gedaan, maar kon niet alle sterretjes wegklikken, daarom maar alle 5 gegeven, want obv alle andere handelingen kan ik mij niet voorstellen dat het ook maar een half sterretje minder zou moeten zijn.