- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2005156-sky
- Totale kosten (in euro)
- 105
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Ongeveer een maand geleden bij Sky geweest.
Ze ontvangt thuis in dewoonkamer. De actieve gebeurt op de bank.
Dame is 100% Nederlands en is daar bijzonder trots op. Want haar collega's zijn meestal uit het Oostblok. Dat is mogelijk waar, maar dat zegt nog niet zoveel over het gebodene.
Dame vind ik knapper dan op de foto's. Maar het was donker en er zat behoorlijk wat make-up op. Super slank. Eerder (te) dun. Borsten A-. Maar foto's kloppen in dit opzicht dus ik klaag daarover niet.
Gekozen voor pakket inclusief tongzoenen.
Na afrekenen kon ik mij opfrissen in de keuken. Zoals gezegd de " aktie" gebeurde in de woonkamer op de bank. Tongzoenen stelde niet zoveel voor. Nadat ze een condoom omgedaan had werd ik inspiratieloos gepijpt. Bij het beffen lag ze er roerloos bij. Ik heb haar missionaris en daarna doggy genomen. Cowgirl doet mevrouw niet aan.
Lang verhaal kort. Aardige dame, maar voor minder dan de helft kan je tenminste hetzelfde plezier achter de ramen krij
100 procent Nederlands
IK BEN 100 PROCENT NEDERLANDSzoek je iets lekkers nou ik ben sky en sky is the limit...... dus schatje bel of whatsapp me snel en dan zal ik je naar de steren brenge...
www.kinky.nl
Dame is 100% Nederlands en is daar bijzonder trots op. Want haar collega's zijn meestal uit het Oostblok. Dat is mogelijk waar, maar dat zegt nog niet zoveel over het gebodene.
Dame vind ik knapper dan op de foto's. Maar het was donker en er zat behoorlijk wat make-up op. Super slank. Eerder (te) dun. Borsten A-. Maar foto's kloppen in dit opzicht dus ik klaag daarover niet.
Gekozen voor pakket inclusief tongzoenen.
Na afrekenen kon ik mij opfrissen in de keuken. Zoals gezegd de " aktie" gebeurde in de woonkamer op de bank. Tongzoenen stelde niet zoveel voor. Nadat ze een condoom omgedaan had werd ik inspiratieloos gepijpt. Bij het beffen lag ze er roerloos bij. Ik heb haar missionaris en daarna doggy genomen. Cowgirl doet mevrouw niet aan.
Lang verhaal kort. Aardige dame, maar voor minder dan de helft kan je tenminste hetzelfde plezier achter de ramen krij