Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Geen twijfel @Hollebolleke. Ik heb haar 3 x bezocht. Ze zei dat ze Spaanse was , maar gewoon een schattige Roemeense hoor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFoto's zijn gemaakt op een kamer van de verhuurder waar jouw favorietje ook huurt.Gezicht komt me bekend voor.
Zoals Nachtjager correct meldde stond ze voorheen in VT (avond). Lange tijd niet meer gezien.
Het zou me verwonderen dat ze het niet zou zijn.
Als ik me nog kan herinneren had ze geen vaste plaats en wisselde ze gedurig van raam.
Soti, ook mogelijk dat ik het fout voorheb, dan betreft het een dubbelganger...
Das inderdaad 5/1 overdag maar doet weinig moeite om mannen binnen te krijgen en die op 5/2 is ook niet misIemand bekend met dit knap en geil poppetje?
Ergens gelezen dat ze in de vingerling 3 of 5 zou werken in de dag.
tot ge die in het echt ziet staanIemand bekend met dit knap en geil poppetje?
ik ben niet zeker, maar de dame van verversrui 2/4 dagshift lijkt er wel op.Iemand bekend met dit knap en geil poppetje?
Thanks,ik ben niet zeker, maar de dame van verversrui 2/4 dagshift lijkt er wel op.
Die gaat ge daar niet vinden ze zat op vingerling 5/ 1 maar deze week niet gezienThanks,
was gisteren speciaal naar het skw gegaan om haar in levende lijve te zien, maar er was helaas niemand aanwezig .
Ik zal volgende keer ook eens langs verv. 2/4 kijken.
Deze dame stelt zich voor als Valentina, ze zit op de SS 10/2, meestal nightshift.Dit weekend zag ik ze ongeveer in het midden van de ramen van Schippersstraat 6/8/10. Zeer knappe vrouw, vind ik.
Al zeker opgevallen en op zich een knappe meid, maar zit er regelmatig ongeïnteresserd bij waardoor ik twijfel...
Zeer mooi meisje maar krijgt precies weinig klanten over de vloer. Ze komt wel vriendelijk over steeds dus misschien ik het er maar eens op wagen.
Ze heeft wel een leuk kontjeZeer mooi meisje maar krijgt precies weinig klanten over de vloer. Ze komt wel vriendelijk over steeds dus misschien ik het er maar eens op wagen.
Ze misschien is ze net begonnen in die branche . Dat kan snel veranderen hoor . Eens dat ze jouw kennen ben je vertrokken .Ze heeft wel een leuk kontje
Ik kom er regelmatig is een zeer lief aardig meisje en met de conversatie in het engels gaat steeds beter.
Heb het ook al gemerkt lekker kontje.Ze heeft wel een leuk kontje
Ze begint meestal rond de middag en gaat door tot middernacht. (Naar gelang de drukte en goesting)Wat een mooie verschijning! Draait zij dagshift of avond/nacht?
Inderdaad vorig weekend was ze aanwezighttps://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blonde-sweet-girl-2.html
Volgens mij heb ik dit exemplaar gezien op VV 12/7 Ik ben daar niet 100% zeker van want ik heb haar niet bezocht en kan derhalve geen info of review schrijven.
Mag er best wel zijn . Schone mokkehttps://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blonde-sweet-girl-2.html
Volgens mij heb ik dit exemplaar gezien op VV 12/7 Ik ben daar niet 100% zeker van want ik heb haar niet bezocht en kan derhalve geen info of review schrijven.
Deze dame heeft jaren in de Gentse raambuurt gestaan op verschillende adressen, 1 maal bezocht maar in Gent was ze alvast geen topper, ze spreekt een klein woordje Nederlands.https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blonde-sweet-girl-2.html
Ss38/2 lacht altijd vriendelijk en een knappe verschijning maar nog niet bezochtAmbra SS38 (volgens het profiel): https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ambra-divine.html
Smaken verschillen duidelijkZe heeft wel een leuk kontje