- 637
- 04/07/21
- 1.223
Het went hoor, die nieuwe. Gewoon even doorbijten en dan kun je er net zo goed mee weg dan met de oude versie
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe OP wordt is in beheer van de TS, niet van de mods, .....
OP: Openings Post
TS: Topic Starter
Llana daar was ik al zooo lang naar op zoek, @Latex-fan thanks man laat ze maar komen die of of fansly linkjes, zoeken is daar onmogelijk dus links delen is ideaalJe hebt ook nog Maya en Llana.
OnlyFans
OnlyFans is the social platform revolutionizing creator and fan connections. The site is inclusive of artists and content creators from all genres and allows them to monetize their content while developing authentic relationships with their fanbase.onlyfans.comOnlyFans
OnlyFans is the social platform revolutionizing creator and fan connections. The site is inclusive of artists and content creators from all genres and allows them to monetize their content while developing authentic relationships with their fanbase.onlyfans.com
Je hebt ook nog Maya en Llana.
OnlyFans
OnlyFans is the social platform revolutionizing creator and fan connections. The site is inclusive of artists and content creators from all genres and allows them to monetize their content while developing authentic relationships with their fanbase.onlyfans.comOnlyFans
OnlyFans is the social platform revolutionizing creator and fan connections. The site is inclusive of artists and content creators from all genres and allows them to monetize their content while developing authentic relationships with their fanbase.onlyfans.com
Nee man, je doet niets verkeerd. Om de foto's te kunnen bekijken moet je een account maken bij Onlyfans. Dat kost je maar 20 cent of zoiets (doen ze gewoon om je bankkaartnr. te hebben...)Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat Only Fans gedoe niet goed ken.
Als ik op de beide links hierboven klik dan krijg ik pagina's te zien van Llana en van Maya maar verder zie ik daar niets, geen foto's of zo behalve dan de profielfoto.
Ik lees hier hoger dat er vaak ook niet-betalende content op die pagina's staat. Is dat dan bij deze dames net niet het geval of doe ik iets verkeerd? Zijn dit toevallig dames waarvoor je elke maand moet betalen om "iets" te zien te krijgen?
poesje was gratis, rest ook (voor mij dan, technisch trucje) maar niks om warm van te worden, Llana was gewoon leuk omdat ik haar volledig uit het oog was verloren en nu weer eens zag, nog steeds bloedmooi, vindt ik he, heb haar ook zonder make up gezien en zonder hakken dan is ze een doodnormale niet hoerige knappe meid, werkt ze uberhaupt nog?Nee man, je doet niets verkeerd. Om de foto's te kunnen bekijken moet je een account maken bij Onlyfans. Dat kost je maar 20 cent of zoiets (doen ze gewoon om je bankkaartnr. te hebben...)
En dan kan je de gratis Content zien. Maar de gratis foto's/video's die de meisjes hierop zetten is natuurlijk om je warm te maken om de (veel te dure) foto's/video's te betalen en dan eventueel een maandelijkse bijdrage te betalen voor zogezegd meer te kunnen zien...Maar ja, blijkbaar hebben fans veel geld... Want bv. om een foto van Sara haar siliconen, poesje of haar caviar te (willen) zien, betaal je een fortuin... en Maya haar filmpjes zijn ook niet gegeven...
Llana is wat slimmer geweest en is er blijkbaar snel mee gestopt.
Voor de prijs van enkele foto's /video's heb je in het skw bij andere dames zeker 20min pure, echte, geile sex en zoveel meer...
En als je toch virtueel meisjes wil bekijken, zijn er voldoende volledige gratis sites.
In het skw heb ik Llana helaas niet meer gezien. En inderdaad, bloedmooi (bloedgeil)en leuke dame!poesje was gratis, rest ook (voor mij dan, technisch trucje) maar niks om warm van te worden, Llana was gewoon leuk omdat ik haar volledig uit het oog was verloren en nu weer eens zag, nog steeds bloedmooi, vindt ik he, heb haar ook zonder make up gezien en zonder hakken dan is ze een doodnormale niet hoerige knappe meid, werkt ze uberhaupt nog?
Ergens anders wel, of zou ze (tijdelijk?) gestopt zijn? Zij had mijn voorkeur tussen de "siliconendames", zou jammer zijn moest ze andere oorden hebben opgezocht.In het skw heb ik Llana helaas niet meer gezien. En inderdaad, bloedmooi (bloedgeil)en leuke dame!
Dat is lang geleden ! Hoe heb je haar gevonden ?Julia van vroeger op ss38: https://onlyfans.com/jessica_bby9
Zalig. Brings me back ... ik heb haar indertijd een heel aantal keer geneukt en het was telkens een feestJulia van vroeger op ss38: https://onlyfans.com/jessica_bby9
Flory weet ik niets van.Dat is lang geleden ! Hoe heb je haar gevonden ?
Is Flory niet te vinden op die site ?