Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ken alleen de Roemeense Patricia die ongeveer een half jaar in SS is: 35 jaar, slank, A-cup en als ze vrij links vooraan in de bar is als je vanuit de Kino binnenkomt.
Tenzij ik mij vergis heeft zij echter geen tattoo in de hals of zelfs helemaal geen tattoos.
Er kan dus een tweede Patricia opgedaagd zijn, zal het vrijdag even uitzoeken…
Bedankt Bachatero.
De Roemeense Patricia uit Aken heeft een prachtige D-cup, dus deze met A-cup is echt een andere dame 😊.

Ik ken alleen de Roemeense Patricia die ongeveer een half jaar in SS is: 35 jaar, slank, A-cup en als ze vrij links vooraan in de bar is als je vanuit de Kino binnenkomt.
Tenzij ik mij vergis heeft zij echter geen tattoo in de hals of zelfs helemaal geen tattoos.
Er kan dus een tweede Patricia opgedaagd zijn, zal het vrijdag even uitzoeken…
Die is leuk. Vroeger ook in YY trouwens

Ik overweeg om ook eens naar sixsens te gaan. Ik heb vooral interesse in nancy en natacha zijn er dagen waarop deze standard aanwezig zijn? Thx 😀
Als ze aanwezig zijn in principe iedere dag bij mijn weten echter de dames hebben klanten zat dus zijn niet altijd beschikbaar en als ze dat wel zijn zou ik niet lang wachten met kameren.
Verder de lijstjes van Bachatero goed in de gaten houden de dames staan alweer een tijdje afwezig en weet niet of ze van plan zijn nog voor de feestdagen terug te komen.

Terug
Bovenaan Onderaan