Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onder meer aanwezig op vrijdag 20 september 2024 : 55 + 2 anoniem + 0 onbekend= 57

Roemeens: Aïsha, Andra, Andrea, Angelina, Ariana, Arya, Brianna, Cleo, Corina, Cristina, Diana, Elisa, Irina zw, Isabella, Keyla, Lia, Liesa, Liliana, Lulu, Mara, Marissa, Mickey, Mimi, Nicole, Nikki, Patricia, Rebecca, Roxy (N), Ruby, Sabine, Stella, Valentina, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Angie, Dana, Holly, Jasmine, Jessica, Lorena, Margareta, Melanie, Melissa, Nancy, Natasja, Stacey,…

Overigen: Ella (D), Elisa (Pol), Gloria (Oekr), Leticia (Hong), Lola (D), Lucy (Nig), Melanie (Lit), Stefania (It/Ro),…

Zelf gekamerd met Mara, Ariana & Ruby, Marissa

Recente terugkomers : Aïsha, Angie, Corina, Cristina, Diana, Liesa, Marissa, Melanie Bul, Melanie Lit, Nikki, Patricia, Rebecca, Stacey,…



Click

 
Laatst bewerkt:
Onder meer aanwezig op vrijdag 20 september 2024 : 52+ 2 anoniem + 3 onbekend= 57

Roemeens: Aïsha, Andra, Andrea, Angelina, Ariana, Arya, Brianna, Cleo, Corina, Cristina, Diana, Elisa, Irina zw, Isabella, Keyla, Lia, Liesa, Liliana, Lulu, Mara, Marissa, Mickey, Mimi, Nicole, Nikki, Patricia, Rebecca, Ruby, Sabine, Stella, Valentina, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Angie, Dana, Holly, Jasmine, Jessica, Lorena, Margareta, Melanie, Melissa, Nancy, Natasja, Stacey,…

Overigen: Elisa (Pol), Gloria (Oekr), Leticia (Hong), Lucy (Nig), Melanie (Lit), Stefania (It/Ro),…

Zelf gekamerd met Mara, Ariana & Ruby, Marissa

Recente terugkomers : Aïsha, Angie, Corina, Cristina, Diana, Liesa, Marissa, Melanie Bul, Melanie Lit, Nikki, Patricia, Rebecca, Stacey,…



Click

Hoi SS friends, was het gisteren druk kwa bezoekers?
 
Ja en vandaag is het ook al gezellig druk. Voor haar fans: Amalia Blond is vandaag terug gekomen van haar vakantie.

Er is ook een dame die misschien 1 van de onbekenden was voor Bachatero: Roxy. Ruime natuurlijke C cup, lang zwart haar ca 35 jaar; spreekt weinig Engels en geen Duits. Ze trekt op met Christina.
 
Laatst bewerkt:
De ene is Lola. Knap, slank normaal rond de heupen, siliconen C/D cup met tepelpiercings, tattoos op rechter arm en ook op de zijkant van haar bil. Zij is degene die menige mannennek laat verrekken.

De andere is Ella. Natuurlijke cup C, ongeveer hetzelfde postuur, slank bovenlichaam, normaal rond de heupen. Bij haar kon ik geen tattoos zien, maar ze had een body aan met mouwen. Zij is van Duits Turkse afkomst, maar dat zie je niet af aan haar wat spitse gezicht

Beide dames zijn niet hoogblond, maar wel blond.
Gisteren was ik in Sixsens zoals al blijkt uit de berichten hier boven. Ik heb lekker genoten van het zonnetje, het stoombad en de jacuzzi, de vele mooie vrouwen en ook de praatjes met de vele mannen. Er waren erg veel dames terug van vakantie (zie het bericht van Bachatero) en dan kwam de erg mooie Amalia blond gisteren ook weer voor het eerst na haar vakantie. Het was druk want voor mijn eerste kamer rond 2 uur moesten we al een kwartiertje wachten. Geen straf om dat kwartier met Lulu op de bank door te brengen. De eerste kamer was een trio en Vanessa was de sleutel aan het halen. Vanessa had goede zin en een wilde bui, dus dat werd een zeer goede kamer met 2 dames die de volledige Sixsens service gaven. Wel kreeg ik nog op mijn kop dat ik vorige keer met Duitse Lola was gegaan voor de hoofdprijs :D.

Ik had 's morgens Stefanie gezien. Ze was geboekt tot 5 uur. Ik maakte meteen een afspraak, maar helaas voor mij verlengde haar klant nog wat. Diverse dames (Delia, Melissa, Mickey en Diana) maakte van de gelegenheid gebruik en vroegen mij om een massage. Dan toch eerst maar wat eten. Een steak besteld ("Rot" voor een heerlijke medium steak) en toen liep ik iets na 6 uur de fraaie elegante Stefanie tegen het lijf. Ze had inmiddels 3 afspraken, dus een man die met haar naar de kamer wilde kreeg te horen dat hij 3 uur moest wachten. Ook dit werd weer een heerlijke kamer met volledige Sixsens service.

in de bar heerste een leuke sfeer met overal groepjes dansende dames. Soms ook overgaand in gejuich en aanmoedigingen voor bijzondere dansprestaties. Ik wilde de dag afsluiten met beauty Mimi. Ze had de hele dag al veel aandacht aan me besteed. Zij wist mij na 2 topkamers naar nog een heerlijk hoogtepunt te brengen. 3 keer een uur de kamer op met 4 fraaie topdames die allemaal volledige Sixsens service leveren, mooi weer, goed eten, uitstekende wellness en veel gezelligheid en genieten van schaars geklede dansende dames. Wat kan een man zich nog meer wensen?
 
Laatst bewerkt:
Ik zag vandaag dat SS meteen een reactie heeft gegeven op haar oude nieuwe concurrent in Roermond.
Het happy hour is inmiddels tot 12:00 in de ochtend a 60 euro, eerst was dat half 12.
YY heeft een happy hour tot 13:00 in de middag maar de SS heeft ook weer een happy hour in de avond ma/di/woe vanaf 21:00 50 euro en do/vrij/za/zo 60 euro na 22:00, en dat hebben ze in Roermond (nog) niet.
Ik denk zoals ik eerder al voorspelde dat deze concurrentie best nog weleens heel goed kan uitpakken voor de bezoekers.
Benieuwd of het gratis entree op je verjaardag in deze clubs ook nog terug gaat komen al is dat momenteel voor mij wel heel kort dag.

 
Terug
Bovenaan Onderaan