Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ivm je schaamte over je lichaam is een saunaclub net een zeer goed idee. In het begin zal het even wennen zijn, maar je zult je hierdoor net comfortabeler voelen over je eigen lichaam. Zoals wandelaar5 uitvoerig beschrijft, kom je allerlei pluimage tegen in de club en onder de douche. Niemand zal je vreemd bekijken, iedereen welkom mits normaal gedrag en hygiëne.

Maandag is nu wel echt de meest rustige dag, ik zou dan eerder voor een woensdag gaan, dan komt de club terug op gang. Maar dat is dan misschien mijn persoonlijke voorkeur. Iets drukker wil ook zeggen dat je meer in de massa opgaat.

Veel plezier!
 
Als ze je allemaal gaan aankijken onder de douche zitten ze in de verkeerde club😅. Persoonlijk sta Ik ook liever met 10 dames onder de douche dan dat er een andere man bijstaat😁 maarja net zoals gezegd word kun je even wachten tot het rustig is maar ik denk niet dat er ook maar een iemand je gaat aanstaren ofzo. De meeste moeten hun ogen juist even rust geven als er geen vrouwen in de buurt zijn hehe.
 
Ik ben maandag(gister) toch maar even afgereisd vanuit de hoofdstad.. super rustig. Uiteindelijk toch een kamer gemaakt met een roemeense dame, klein, grote silliconen tieten, zwart haar. Zat met 2 blonde dames bij de trap naast de gokkasten. Was een prima kamer. Volgende keer maar eens de zondag proberen.
 
Ik ben maandag(gister) toch maar even afgereisd vanuit de hoofdstad.. super rustig. Uiteindelijk toch een kamer gemaakt met een roemeense dame, klein, grote silliconen tieten, zwart haar. Zat met 2 blonde dames bij de trap naast de gokkasten. Was een prima kamer. Volgende keer maar eens de zondag proberen.
Waarschijnlijk heb je gekamerd met Alicia....
 
Ik ben maandag(gister) toch maar even afgereisd vanuit de hoofdstad.. super rustig. Uiteindelijk toch een kamer gemaakt met een roemeense dame, klein, grote silliconen tieten, zwart haar. Zat met 2 blonde dames bij de trap naast de gokkasten. Was een prima kamer. Volgende keer maar eens de zondag proberen.
Hoeveel was je kwijt?
 
Weet iemand of Melanie(litouwen) morgen aanwezig is of dat ze al weer vertrokken is na 14 dagen? Als ze er wel is waag morgen de reis vanuit het hoge noorden!
Ze was er zondag nog. Maar zelfs als ze er vandaag nog is, kan ze morgenochtend vertrekken. Garantie heb je nooit. Maar dan zijn er nog tientallen andere dames om van te genieten!
 
Vandaag denk ik het zomerseizoen maar gaan afsluiten bij SS het zou 30 graden worden in Limburg.
Het was een relax dagje een beetje te relaxed als je het mij vraagt.
De club had alles eigenlijk keurig in orde enige minpunt ook vandaag op een woensdag bij 30 graden weer geen bbq.
Wat ik er vond tegenvallen was het aantal dames het leek wel een maandag bijna sterker ik had het idee dat het een paar weken geleden op dinsdag nog drukkers was.

Ook het aantal heren viel voor een woensdag erg tegen, op een gegeven moment was de ligweide bijna leeg maar er lagen wel nog allemaal enkel paarse handdoeken op de bedjes.
Daar maakte de barvrouw snel een komaf aan door alle handdoeken waar verder niks oplag weg te pakken. Het is natuurlijk ook geen Turks all inn hotel dus een heel goede zet.

Verder tsja nogmaals weinig ambiance vandaag, wel een leuke buurman bij het zwembad dat was eigenlijk het hoogtepunt van de dag maar daar komen we natuurlijk eigenlijk niet voor.
Beneden in de bar waren maar een paar dames continu die waren dan ook flink aan het jagen een aantal ik vind het niet erg het is hun brood en recht.
Wat dan wel meteen opvalt dames die vragen kom je hier voor het eerst nee schat al 18 jaar toen het nog geen saunaclub was.
En dat zijn de dames die meestal hopen op een newbie die ze dan financieel zo veel mogelijk leeg kunnen trekken ipv. van hun zak.

Boven bij de bar een aantal dames die volgens mij veelal op hun vaste klanten zaten te wachten kon vaak amper een lach af.
Nog even een poging gewaagd bij een fitte Roemeense milf maar kreeg het idee van haar houding in het restaurant zoals in het gesprek dat ze eigenlijk helemaal geen zin had dus fijn laten zitten.
Wat me verder op was gevallen Bulgaarse brigade zeer karig later op de middag een paar voor het eerst gespot jammer.

Uiteindelijk het gelaten voor wat het was en later op de avond met een mij welbekende privé dame afgesproken en haar de omzet gegund.
Niet iedere dag kan een 9 of een 10 zijn maar vond het vandaag zo tegen vallen dat ik de volgende keer weer eens op een vrijdag of zaterdag ga kijken.
 
Als dames mij vragen of ik nieuw ben, dan zeg ik altijd: ja. En dan vraag ik of zij ook nieuw zijn. Soms zit er een vriendin in de buurt die haar dan uit de droom helpt. Maar er volgt altijd een leuk gesprekje en zo leer je dan weer een nieuwe dame kennen. Later ziet ze dan wel aan de interactie met de andere dames dat ik bedoelde dat ik er die dag nog niet eerder was geweest.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 30 augustus 2024 : 43 + 1 anoniem + 1 onbekend= 45

Roemeens: Alena, Alicia, Amalia zw, Anaïs, Andra, Andrea, Angelina, Anja, Ariana, Carla bl, Cleo, Daria, Elena, Emily, Ina, Ines, Irina zw, Lia, Lorie, Lulu, Mickey, Mimi, Mira, Ruby, Stella, …

Bulgaars: Dana, Holly, Jasmine, Jessica (N), Maria, Victoria,…

Overigen: Antonia (Hong), Cataleya (Hong), Elisa (P), Gloria (Oekr), Joanna (D), Lana (Let), Leticia (Hong), Lucy (Nig), Martha (P), Natalia (Oekr), Sarah (Dom), Stefania (It/Ro),…

Zelf gekamerd met Jasmine, Angelina

Recente terugkomers: Alena, Irina zw, Joanna, Stella,…
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 6 september 2024 : 43 + 1 anoniem + 3 onbekend= 47

Roemeens: Alena, Alicia, Andra, Andrea, Angelina, Arya, Carla bl, Cleo, Elena, Elisa, Emily, Ina, Ines, Irina zw, Isabella, Janina, Lia, Lorie, Lulu, Maya, Mickey, Nicole, Ruby, Sabine, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Dana, Holly, Jasmine, Jessica, Margareta, Maria, …

Overigen: Antonia (Hong), Barbie (Hong), Cataleya (Hong), Elisa (Pol), Gloria (Oekr), Leticia (Hong), Lucy (Nig), Megan ( Hong), Natalia (Oekr), Pascale (Bel), Stefania (It/Ro),…

Zelf gekamerd met Janina, Alicia, Arya

Recente terugkomers : Alexandra, Arya, Barbie, Margareta, Maya, Megan,…

Click
 
Onder meer aanwezig op zondag 25 augustus 2024 : 42 + 0 anoniem + 1 onbekend= 43

Roemeens: Alicia, Amalia zw, Anaïs, Andrea, Angela, Angelina, Ariana, Carla bl, Cleo, Cristina, Daria, Elena, Elisa, Emily, Erica, Ina, Keyla, Lia, Lorie, Louiza, Lulu, Mickey, Mimi, Mira, Ruby, Vivian,…

Bulgaars: Diana zw, Holly, Jasmine, Maria, Victoria,…

Overigen: Antonia (Hong), Cataleya (Hong), Elisa (P), Gloria (Oekr), Lana (Let), Leah (D), Leticia (Hong), Martha (P), Melanie (Lit), Melis (D/Tu), Sarah (Dom),…

Zelf gekamerd met Andrea, Lulu

Recente terugkomers: Gloria,…
Maat wil binnenkort eens afreizen naar Sixsens echt lang geleden voor mij denk zeker 10 jaar , hoe ziet die Melis eruit ? Als ik vragen mag ? Groetjes
 
Er zijn 2 dames met de naam Melis in Sixsens. Een Duitse dame van Turkse afkomst die nog in GT heeft gewerkt. Lang zwart haar, wat voller postuur, 2 groe borsten cup E. Zij werkt alleen op woensdag, donderdag en zondag. Haar plaats in de bar is de hoge tafel links, meteen als je binnenkomt vanuit de Kino.
De tweede Melis is Bulgaars en slank met een A cup. Zij heeft lang donkerblond haar. Zij is momenteel met vakantie, maar ik vermoed dat ze er binnenkort weer is.
 
Er zijn 2 dames met de naam Melis in Sixsens. Een Duitse dame van Turkse afkomst die nog in GT heeft gewerkt. Lang zwart haar, wat voller postuur, 2 groe borsten cup E. Zij werkt alleen op woensdag, donderdag en zondag. Haar plaats in de bar is de hoge tafel links, meteen als je binnenkomt vanuit de Kino.
De tweede Melis is Bulgaars en slank met een A cup. Zij heeft lang donkerblond haar. Zij is momenteel met vakantie, maar ik vermoed dat ze er binnenkort weer is.
Bedankt voor je antwoord maat 👍
Bedoelde die Duits Turks inderdaad dus niet op een zaterdag das jammer man , GT weet niet effe welke club dat is .
 
Bedankt voor je antwoord maat 👍
Bedoelde die Duits Turks inderdaad dus niet op een zaterdag das jammer man , GT weet niet effe welke club dat is .
verleden tijd :mad:
SB5oo2oj_o.jpg
deze club ia afgebrand en bevond zich aan de heidweg 1 in brugen duitseland
 

Bijlagen

  • w1900_h1068_x960_y540_b642e842bc25139c4e3bc33294656288_edited_2990644909_14db0cc68e-c3c7d6e45a...jpg
    w1900_h1068_x960_y540_b642e842bc25139c4e3bc33294656288_edited_2990644909_14db0cc68e-c3c7d6e45a...jpg
    196,7 KB · Weergaven: 9
het was een club met een streng deurbeleid groepjes kwamen niet binnen . het was een club voor nette mensen . iedereen gedraagde zich daar . ze haden een wacht leist voor de dames tja als ik er aan terug denk krijg ik heinwee
Kan ik best begrijpen dat je heimwee hebt , Living Room had ook streng deurbeleid 1x binnengeraakt ze leerden mij kennen daarna was ik altijd welkom zonder probleem kwam ik elke keer binnen wanneer ik ging !
 
Kan ik best begrijpen dat je heimwee hebt , Living Room had ook streng deurbeleid 1x binnengeraakt ze leerden mij kennen daarna was ik altijd welkom zonder probleem kwam ik elke keer binnen wanneer ik ging !
Living room vond ik beter op een zaterdag dan GT helaas ook in de brand

Living Room en Golden Time hadden dezelfde eigenaar.
klop ene nick en marina :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan