Voormalig lid 11183
Wandelaar
- 50
- 03/05/22
- 83
Net zoals met orthodox pasen zal de bezetting nog steeds meer dan voldoende zijn dit in tegenstelling met andere clubs momenteel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWanneer gaat YY weer open?vandaag weer eens de een bezoekje aan SS gepleegd het was een vorige zomer dat ik er voor het laatst was dus het werd wel eens tijd.
Nu de corona gekte weg is kun je weer fijn vertoeven al moest ik van de portier bij binnenkomst mijn handen onder een machine met handgel houden waar gelukkig niks uitkwam ik heb een hekel aan die dingen 1 het helpt niks, 2 je krijgt bij overmatig gebruik kapotte handen maar goed.
Afreken bij de vriendelijke Beathe en er stond nog een zeer aantrekkelijke dame achter de theke in de ochtend en de middag, als die aan de andere kant van theke aan het werk was geweest had ik het wel geweten, helaas werd deze in de middag afgelost door de bekende oude blonde zure theke heks.
Al met al waren er voor 12:00 uur redelijk wat heren in de tuin rond het zwembad het was dan ook het heerlijkste weer.
Binnen een lunch gedaan alles was in orde eigenlijk zelfde aanbod als altijd simpel maar smakelijke dingen en als er iets niet was kon ik het gewoon halen bij het keukenpersoneel.
Aan het begin van de dag viel het damesaanbod en de kwaliteit me een beetje tegen maar rond 15:00 kwam de bezetting toch goed op sterkte en ook de optiek verbeterde flink.
Verder was er rond het zwembad een goede sfeer en er kwamen aan ook de nodige dames bijliggen en zwemmen en wat spelen dat is natuurlijk altijd positief.
Ik heb vervolgens een tijdje gezocht naar een knappe dame uit Kaapverdië maar ben haar naar 1x met haar gesproken te hebben de rest van de dag volledig mis gelopen helaas.
Uiteindelijk heb ik een Roemeense dame in het zwembad getroffen een blonde die best relaxed in de omgang was haar naam was Diana.
Een beetje met haar gepraat en natuurlijk wou ze al snel naar de kamer ik had toch zo mijn twijfels en naar eerdere waarschuwingen even naar haar service en prijs gevraagd.
Nou ja 60 euro was de standaard service oké ja dan deed ze eigenlijk geen zoenen en pijpen met condoom, maar ze was een relaxte dame alles kwam goed blabla.
Ik heb haar verteld dat ik gewoon 60 euro wou betalen en that's it het kwam wel allemaal goed etc. er was in principe best een goede klik dus naar veel aandringen van haar toch naar de kamer.
In de wachtruimte begon ze al wat te zoenen nou ja oké dat moet ze zelf weten ik zeg geen nee, op de kamer een beetje rotzooien waarbij ze ook weer begon met zoenen en al wou pijpen zonder condoom.
Ik heb haar toen nogmaals gezegd niet voor het een of het ander maar 60 euro heb ik je gezegd, ineens was er toch een miscommunicatie want dit pakket kost 100 euro.
Jammer dan vanaf dat moment was het met het zoenen dan ook meteen gedaan en pijpen gebeurde met condoom, ze begon bij de sex heel snel met berijden waardoor de daad snel klaar was.
Ze bleef verder wel vriendelijk maar het een vreemde situatie prijzen zijn al verhoogt en dan nog is het niet genoeg, een 2e keer zal wel uitblijven met deze dame en ik ben normaal sowieso al niet van de Roemeentjes dus ik denk dat ze ook de laatste van dit jaar zal zijn.
Och ja hopelijk is volgende keer mijn favoriete Bulgaarse weer terug die is dan misschien wel wat ouder maar daar zou ik deze problemen ook nooit mee gehad hebben.
Nu speelt dit verhaal natuurlijk momenteel niet alleen in de SS dus ik hoop niet nog vaak tegen deze dames aan te lopen anders zijn saunaclubs voor mij alleen nog om in de tuin te chillen, met wat eten en drinken en enkel soms een dame met bewezen prijs/kwaliteit.
Hoe dan ook de YY gaat weer open daar ga ik zeker snel eens kijken en ik ben natuurlijk mega nieuwsgierig naar de Golden Gate die gepresenteerd is als de GT 2.0 het beloofd een lange hete zomer te worden in ieder geval.
Ik vind nog geen yy topic .... of overzie ik iets ?
Doc
Afgelopen woensdag nog heel even een glimp van gezien maar dat is inmiddels ook al 5 dagen geleden, verder moet je snel zijn want is bijna altijd op of naar de kamer.Weet er iemand of Kinga momenteel (bvb deze week ofzo) aanwezig is of was of is ze misschien tijdelijk huiswaarts (niet actief)?
Lijst van dames waar PZC en Tongzoenen standaard is:
Let op, niet bij iedereen, dus altijd even vragen!
Roemeens: Dark Aisha, Alessia/Irina, Alexia, Amelia2, Ariana, Carmina, Carla, Dasha, Diana, Erica, Elena, Lilly, Maria, Mickey, Miruna, Mira, Nikky, Ramona, Valentina, Vanessa
Bulgaars: Dani, Domenica, Jasmin, Laura, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Veronica, Victoria,…
Overigen: Gabriella (Kaap Verdië), Deborah (Port), Elena, Kinga (Pools), Marlène (Slo), Nathasja (Oekr), Lora (Hon), Nora (Kameroen).
Gaarne aanvullen!
Ik ben helaas niet zo'n wandelende encyclopedie als Bachatero. Met name dames die niet tongzoenen ken ik lang niet allemaal. Ik wil wel een poging wagen:
Nancy en Natasha
Bulgaars: Aisha, Stacey, Yasmina, Victoria, Melis, Laura, Veronica, Maria, Domenika, Sandra, Melissa
Kaap Verdië: Gabriela
Oekraïne: Nadya
Litouwen: Melanie
Roemeens: Vanessa, Elena, Erika, Nikki, Amelia, Flori, Vivien, Ariana, Anka, Lizzy, Lilly, Carla, Irina, Nicole, Dasha en die Moldavische vriendin van haar met kort blond haar, Lisa, Raluca, Leyla
En dan nog 3 Roemeense dames die mij verzocht hebben hun naam niet op het forum te noemen en ruim 10 dames waarvan ik de naam niet ken. En dan ben ik er waarschijnlijk ook nog een paar vergeten .
De vrouwen werken er dus inderdaad als zelfstandige. Desalnietemin kan een dame de melding krijgen niet langer welkom te zijn. Dat gebeurde frequent en kan verschillende redenen hebbenVandaag kwam er nog een opvallend bericht op de social media kanalen van de club ( misschien in de huidige #metoo discussie, woke gekkies, Johan D gate etc. )
Hierin stond een bericht in het Engels met samengevat de tekst dat alle erotisch contacten binnen de club je eigen verantwoordelijkheid is.
En dat het de dames vrij staat hun eigen regels en tarieven te maken en dat je zelf verantwoordelijk bent voor afspraken met een dame alvorens naar de kamer te gaan.
En nadrukkelijk dat Sixsens als club zich niet verantwoordelijk houd voor enige betwistingen, ik ben dus benieuwd hoe dat uitpakt in een discussie.
Want stel ik als klant heb een dispuut over 100 euro vanwege een al dan niet geleverde service of tijd met een dame en weiger deze dus ook te betalen, dan gaat zowel de receptie als de security de klant dus niet verantwoordelijk houden zoals ze het nu toelichten eigenlijk...
We moeten niet de lijsten (uit een ander onderwerp voor extra verwarring) door elkaar gaan gooien. Inderdaad ben ik Nella vergeten op de goede service lijst. Shame on me. "Ze is niet mijn all time favorite", maar absoluut 1 van mijn top favorieten. Maar ook bij haar moet je het vragen, omdat ik van 1 ijsbeer gehoord heb dat ze het bij hem niet doet en omdat zij me ook verteld heeft het niet bij iedereen te doen.Je vergeet je all time favorite NELLA, die hoef je het niet eens te vragen van te voren.
En die anderen, zoenen die zo slecht dat je ze "vergeten" bent?
En die anderen, zoenen die zo slecht dat je ze "vergeten" bent?
En voordat er weer discussie komt over doorbrieven, want die komt er, leer mij de ijsbeer kennen, leg sommige dames zelf maar uit waarom ze er tussen staan en vraag ze maar eens hoe ze aan die info komen. DVP's hebben zelf ook toegang tot internet
Donderdag was ze aanwezig,zaterdag nietIemand een LU voor me? Hoop dat Carmina er weer is die pijpt echt als een topper helaas geen CIM mogelijk...
Goed nieuws voor jou. In het weekeinde is er nu Sofie uit Letland die zeer goed Nederlands (in Vlaamse uitvoering) en Duits praat. Bovendien zeer goede service, alleen PMC mogelijk, maar dat maakt ze meer dan goed met de wijze waarop ze dat doet en de extra aandacht voor je ballen.Ja dat is juist waar ik me zorgen over maak Maar goed ik zal het deze zomer misschien maar gewoon gaan proberen...
Hoe kunnen we deze Sofie herkennen?Goed nieuws voor jou. In het weekeinde is er nu Sofie uit Letland die zeer goed Nederlands (in Vlaamse uitvoering) en Duits praat. Bovendien zeer goede service, alleen PMC mogelijk, maar dat maakt ze meer dan goed met de wijze waarop ze dat doet en de extra aandacht voor je ballen.
Ja, dat is lastig. Lang donker haar geen tattoos 1m70 (dus wat langer dan de meeste dames, maar ja die hakken) stevige natuurlijke borsten B/C cup, peervormig figuur. Alleen in het weekeinde aanwezig en ze maakt veel lange kamers dus ik heb nog geen vaste plek van haar gezien. Ze is vrij rustig, je zult haar niet steeds opvallend door de club zien lopen en ze rookt niet, dus ze is niet vaak buiten.Hoe kunnen we deze Sofie herkennen?
Vandaag is waarschijnlijk een perfecte dag. Ik verwacht weinig mannen en dus een overschot aan vrouwen. Later in de week wordt het weer drukker met mannen.Is vandaag een optie om een eerste club bezoek bij SS bezoek te doen?